Hvad var jers lille glæde i dag?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2008

Honningblomst

At jeg har haft en fridag med mine unger...og oplevet glæden når de har leget med hinanden....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2008

Millebasse

At Basse kom løbende med armene bredt ud og det største smil på læberne og tog imod mig, da jeg hentede ham i dagplejeren (L)

En times gymnastik sammen med en super glad Basse (L)

Anmeld

16. september 2008

Pia.

Det største i dag er nok da jeg så glæden i min store søns øjne da han dykkede ned på bunden i svømmehallen til svømning i dag - han var så stolt og hans mor endnu mere (L)

Anmeld

16. september 2008

Miamaja

glæden var en bytur og shopping i hele 2 timer uden skrigeri men en dejlig tilfreds lille dreng. juhuu:))

og så elsker han heldigvis mors hjemmebagte rugboller;).

Anmeld

16. september 2008

Lise

Da vi i eftermiddag fjollede med Simon, og han begyndte at efterabe os når vi sagde bøøøøøh...så sagde han bøøøøh...og så sagde vi bøøøøøh...og det fortsatte i mange minutter - haha, vi var ved at revne af stolthed :D

Anmeld

16. september 2008

eliasogmor

at min måske kæreste kom og besøgte os i dag...

Anmeld

16. september 2008

Sebastians Mor

At Ride en lang tur i skoven, på min islænder, og hente min søn i børnehaven, og at han blev meget glad for at se mig det er vores 3 uge, i vuggestue :).

Anmeld

16. september 2008

Lykkelig Mor til 2

AEldur skriver:

At Ride en lang tur i skoven, på min islænder, og hente min søn i børnehaven, og at han blev meget glad for at se mig det er vores 3 uge, i vuggestue :).

ÅÅÅ Det hørtes sjovt ud!!!(å ride en lang tur))Min mand kommer hjem om 2uger, da skal jeg også ud med min hest:D

Anmeld

16. september 2008

Sebastians Mor

Lykkelig Mor til 2 skriver:

AEldur skriver:

ÅÅÅ Det hørtes sjovt ud!!!(å ride en lang tur))Min mand kommer hjem om 2uger, da skal jeg også ud med min hest:D

Hvad slags hest har du :)

Anmeld

16. september 2008

Mette-Marie

At jeg i dag afleverede den gladeste dreng i vuggestuen. Da jeg kom ind i garderoben kommer Olivia (2 dage ældre end bassen og en smuk lille nips) løbende og råber ”miiin okar, miiin okar”. Oskar kunne slet ikke vente, skulle bare ned på gulvet NUUU og så løb han hen til Olivia og de krammede – såååå sødt. Så tager de hinanden i hånden og løber ind i puderummet. Blev der sagt farvel til moar her – næhhh det gjorde der ikke. :P

Jeg gik ind til puderummet og sagde ”hej, hej Oskar – jeg går nu” ”Hej, hej dig” svarede han og legede videre. Oskar og Olivia er også bedre kendt som kæresteparret – nu forstår jeg hvorfor hehe(L)

(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.