Graviditet og forstoppelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.564 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. januar 2011

maikenmh

Andre som også lider meget af forstoppelse under deres graviditet???

Jeg er 8 uger henne og lider rigtig meget af forstoppelse - så meget at jeg, efter at have væet på toilettet igår aftes, fik så ondt i maven, ay jeg kun kunne rulle mig sammen og vente på det gik over - jeg kastede op (første gang under min graviditet) og frøs og rystede - kun pga.jeg ikke kunne lave afføring.

Jeg spiser sundt og varieret, men måske får jeg ikke nopk vand...

Hvad er jeres arfaringer???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

SD21

Jeg har godt nok igen erfaringer mht. graviditet, men hvis du har forstoppelse er det en rigtig god ting at spise tørrede abrikoser og så tag nogle HUSK piller - Det virker !!

Jeg var ved at kaste op af de tørrede abrikoser, men jeg drak en masse vand samtidig med og det får også lidt gang i maven at drikke vand, så prøv det

Anmeld

17. januar 2011

Sabina92

Jeg lider stadig af det, prøv med rosiner (:

Anmeld

17. januar 2011

Max

Jeg er i uge 13 og lider også rigtig meget af forstoppelse. Det eneste der hjælper mig, er Magnesia, som jeg tager to af dagligt. Dem må du tage under hele graviditeten. Håber det bliver bedre, for det er ikke sjovt!

Anmeld

17. januar 2011

VIPpigen

Spis kiwier, de er kanone mod forstoppelse. Et lille husråd jeg fik ved en dagplejer fordi det er naturligt, så hun giver det til dagplejebørn som også har forstoppelse. Så jeg spiser 2 kiwier til min morgenmad, og efter en dag eller 2, så er der god hul igennem, bare husk at spise kiwier hver dag.

Anmeld

17. januar 2011

Lambi

maikenmh skriver:

Andre som også lider meget af forstoppelse under deres graviditet???

Jeg er 8 uger henne og lider rigtig meget af forstoppelse - så meget at jeg, efter at have væet på toilettet igår aftes, fik så ondt i maven, ay jeg kun kunne rulle mig sammen og vente på det gik over - jeg kastede op (første gang under min graviditet) og frøs og rystede - kun pga.jeg ikke kunne lave afføring.

Jeg spiser sundt og varieret, men måske får jeg ikke nopk vand...

Hvad er jeres arfaringer???

ej jeg lider af nøjagtigt det samme...og jeg har bare været virkelig syg i sidste uge  idag var jeg nødt til at køre ind til siden på vej til Århus, da jeg fik de værste kramper...jeg er også i uge 8 Men min bedstemor sagde til mig at jeg skulle koge nogle svisker i lidt vand og komme lidt sukker i, man bestemmer selv hvor meget....og så drikke  vandet fra de kogte svisker...og det gjorde jeg så..og et par timer efter skal jeg love for at det virkede...

så det vil jeg nu gøre hveranden dag indtil det bliver normalt igen...jeg havde det på samme måde da jeg gik med min datter, men det forsvandt igen så stille og roligt da jeg kom over de 13-15 uger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.