Jeanne skriver:
Først 
Dernæst kan jeg sagtens forstå dine tanker. Hele min arbejdssituation var planlagt perfekt med min graviditet. Når mit vikariat udløb, skulle jeg holde 1 uges afspadsering og 2 ugers ferie og så var det tid til barsel 
Da vi så mistede Jazmyn havde jeg jo 14 ugers barsel. Efter de 10 uger udløb vikariatet, så jeg skulle bruge min barsel til at søge job. Ikke så rar en tanke, for man er helt i kulkælderen mht psykisk overskud. Jeg havde så gudskelov en samarbejdspartner fra mit vikariat som sagde ja, da jeg tilbød min arbejdskraft. Og det var jeg så lykkelig for, selvom det betød en lønnedgang på 30 kr/timen.
Men det du er ked af er jo ikke kun din samtale. Det er jo en kombination af mange forskellige ting. Har du snakket med nogen ang dit tab? Hvis ikke vil jeg anbefale dig at ringe til landsforeningen til støtte for spødbarnsdød på tlf 3961 2451, eller send dem en mail og de vil ringe dig op. Efterfølgende så ring til egen læge og få en henvisning til psyk (skal ske indenfor 6 mdr). De kan hjælpe dig med at få styr på dine tanker 
Lige hvad du skal gøre i morgen kan jeg ikke sige, men jeg vil ønske dig held og lykke
Tak for dit svar. Har ikke fået svaret før nu, da jeg har været ude at arbejde som vikar, og det er jo skønt. Er ked af at høre, at du også har mistet. Du må have mistet senere end mig, da du havde ret til 14 ugers barsel. Har læst, at det er hvis man mister efter uge 22.
Nej, man har bare ikke overskud til at søge job efter at have mistet. Det er en sorg, der er ubeskrivelig.
Jeg har snakket med mange ang. mit tab, det bliver bare ved med at fylde, og psykologen har sagt, at det vil det gøre i lang tid fremover. Har snakket med min kæreste, familie, venner, tidl. kollegaer, læge og også en psykolog. Var dog først til psykolog 3 mdr. efter jeg mistede, da der var lang ventetid. Tak for rådet ang. Foreningen for spædbarnsdød.
Samtalen i tirsdags gik rigtig godt, selvom jeg var nervøs. Jeg fik desværre ikke jobbet, men fik kun positive ting at vide efter samtalen, og det har gjort, at jeg tror mere på mig selv, og måske vil være mindre nervøs næste gang. Jeg kan jo sige nogle af de samme ting igen. Der var 5 til samtale ud af 80 ansøgere til et vikariat, så konkurrencen er hård. De havde valgt én, som de mente passede bedre ind. Men jeg håber, at der kommer noget andet. Jeg har lige set, at der er en stilling ledig på den arbejdsplads, hvor jeg arbejdede i et halvt år i 2010, og hvor jeg stadig er vikar engang imellem. Jeg var glad for at være der, men der er lang transport. (over 60 km hver vej) Men jeg tror, at jeg ringer derned og hører nærmere.
Jeg har det en hel del bedre nu, end da jeg skrev indlægget, det går lidt op og ned.
Rigtig god dag til dig.
Knus