til tøsehygge i Viborg...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

381 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. januar 2011

msax

Ihh hvor jeg glæder mig. Jeg skal ud og spise frokosk sammen med Camilla og Ida.

Det var Camilla der fik den fantastiske ide at holde pause fra eksamens-skrivning og inviterer os andre med ud at blive luftet - TAK.

Vi skal mødes om en lille times tid, men selvom jeg kun har 5 min ned til torvet tøffer jeg nok hjemmefra indenså længe for Malte er bare skide sur. Jeg tror han trænger til at komme lidt ud at sove, for han ville ikke sove længere end 15 min på sofaen ved siden af mig. Men inden alt for længe - kan snildt blive til en halv time inden der er skiftet ble og vi begge er kommet i tøjet.

Men ville bare lige fortælle at jeg glæder mig - og det er vildt ærgeligt at vi ikke alle sammen bor i samme by så vi kunne spise frokost sammen...

SMIL fra Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

TbCp

Er da lige lidt midsundelig!!!

Håber i hyggede jer!

Anmeld

17. januar 2011

Ida.

TAK for en hyggelig frokost - selvom den sluttede lidt brat for Annika og jeg - vi løb hele vejen til parkeringspladsen, slap for bøde , flyttede bilen og tog lige et par timer mere inde i byen - så vi fik købt fødselsdagsgave til Pelle plus lidt træ-ta'-tøj til pigernes køkken og et par andre hyggelige småting OG Annika fik sig en filuris ikke at forglemme så nu har vi hentet Lina (der så ikke har sovet til middag idag ) og tøserne sidder og spiser appelsin og ser Klokkeblomst! Ren råhygge!

Men hvor var det et fantastisk initiativ! Tøv endelig ikke med at gøre det en anden gang gerne en mandag eller fredag

(og Malthe fik sig da en fin skraber - vi fik jo slet ikke lov at hilse på ham - det må blive næste gang )

Anmeld

17. januar 2011

msax

Det var en dejlg måde at få frokost på - TAK tøser.

Malte sov rigtig længe 3½ time, det plejer han absolut ikke at gøre.  Men han sprang jo også sin formiddagslur over.

Ja - det må blive næste gang i ser charmetrolden.

SMIL fra Mette

Anmeld

17. januar 2011

JustAnotherName

Skønt for Jer, at I sådan lige hurtigt kunne stable lidt hygge på benene.

Gid vi lige ALLE SAMMEN kunne det...bare sådan...Sige - Vi ses på lørdag kl. 12 under uret, så hygger vi lige med lidt frokost og noget... ....Dét gad jeg godt! Men det er jo bare ikke så nemt at samle alle.

Hvis i Viborggensere skulle finde på noget i en weekend, hvor jeg har fri og tid og bil, så sig lige til, for så kommer mig og pigerne også gerne og deltager i hyggen

Anmeld

18. januar 2011

msax

JustAnotherName skriver:

Skønt for Jer, at I sådan lige hurtigt kunne stable lidt hygge på benene.

Gid vi lige ALLE SAMMEN kunne det...bare sådan...Sige - Vi ses på lørdag kl. 12 under uret, så hygger vi lige med lidt frokost og noget... ....Dét gad jeg godt! Men det er jo bare ikke så nemt at samle alle.

Hvis i Viborggensere skulle finde på noget i en weekend, hvor jeg har fri og tid og bil, så sig lige til, for så kommer mig og pigerne også gerne og deltager i hyggen

Det kan du tro at vi nok skal gøre. Syntes bare tit de der weekender er fyldt op med alt muligt andet godt... Men det er jo den luksus os på barsel og studerende kan tage os - sådan at mødes en helt almindelig hverdag til frokost

SMIL fra Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.