kan man putte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

399 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. januar 2011

Anonym trådstarter

hindbærfromage i en lagkage???

Skal en lagkage smørres op inden man pakker den ind i fondant???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

FamilienSørensen

Anonym skriver:

hindbærfromage i en lagkage???

Skal en lagkage smørres op inden man pakker den ind i fondant???

Ja sagtens uhm hindbærfromage. Alle cremer kan da bruges til at lægge imellem bundene. Jeg anbefaler smage der komplimeter hinanden fx. noget sødt og noget surt

Kagen skal helst smørres op med en creme inden der kommer fondatnt på, så hænger den bedre fast og bliver ikke løs når man skærer i kagen

Anmeld

17. januar 2011

Den lykkelige

Jeg ved ikke med hindbærfromage.. Men ved at man skal smøre den op.. taler af bitter erfaring.. min første kage gjorde jeg det nemlig ikke.. men så sprækkede fondanten.. Nu smør jeg bare med nutella eller smørcreme...  Det vist i sær hvis der er frugt i man skal.. mener jeg at have læst.. For saften kan få fondanten til at sprække..

Anmeld

17. januar 2011

Anonym trådstarter

Jacob&Kusuma skriver:

Ja sagtens uhm hindbærfromage. Alle cremer kan da bruges til at lægge imellem bundene. Jeg anbefaler smage der komplimeter hinanden fx. noget sødt og noget surt

Kagen skal helst smørres op med en creme inden der kommer fondatnt på, så hænger den bedre fast og bliver ikke løs når man skærer i kagen

har tænkt på at lave en tobleronecreme og en hindbærfromage eller cirtonfromage (du ved dem fra dr. oetker)...

hvad skal man så smørre op med???

Anmeld

17. januar 2011

FamilienSørensen

Anonym skriver:

har tænkt på at lave en tobleronecreme og en hindbærfromage eller cirtonfromage (du ved dem fra dr. oetker)...

hvad skal man så smørre op med???

Leftover fra det creme man har brugt inde i selve kagen. Ellers sådan noget som smørcreme er der også mange proffe der smører op med. Men jeg personlig bryder mig ikke om smørcreme Men det skal jo være en meget fast creme

Anmeld

17. januar 2011

Anonym trådstarter

Jacob&Kusuma skriver:

Leftover fra det creme man har brugt inde i selve kagen. Ellers sådan noget som smørcreme er der også mange proffe der smører op med. Men jeg personlig bryder mig ikke om smørcreme Men det skal jo være en meget fast creme

mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.