Vandscanning i morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

527 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. januar 2011

Mischa

og puuha jeg er godt nok nervøs, men det er det vi har ventet længe på nu, så det skal bare overståes.

håber lidt at de finder en lille "bagatel" som de kan ordne uden problemer så vi ikke skal igennem den store udredning fordi de ikke kan fårstå hvorfor at vi mister. Har mistet 4 gange nu.. så nu synes jeg at det er på tide at der sker noget

frygter bare at de finder det værste... er så bange for at vi ikke kan få et sundt og raskt barn i den nærmste fremtid...

Michelle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

otlitrom

Hejd og lykke! Jeg håber de kan finde svaret, så I ikke skal igennem sorgen igen!

Anmeld

17. januar 2011

Mka

Held og lykke til jer, der skal nok være en sund baby til jer. Nogle mennesker skal desværre bare kæmpe og kæmpe en kamp.

Anmeld

17. januar 2011

Mischa

Mka skriver:

Held og lykke til jer, der skal nok være en sund baby til jer. Nogle mennesker skal desværre bare kæmpe og kæmpe en kamp.

Ja det er synd man ikke selv kan bestemme det

Tak

Anmeld

17. januar 2011

Mischa

kitty skriver:

Hejd og lykke! Jeg håber de kan finde svaret, så I ikke skal igennem sorgen igen!

Tak kitty ;D

Anmeld

1. februar 2011

Karo

Jeg krydser helt sikkert finger for at de finder ud af hvad det er der er årsagen til at i hele tiden mister, så i kan få en lille baby i fremtiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.