Giv børnene bedre fiskevaner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

765 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. september 2008

Moderator

Profilbillede for Moderator
Fra Politiken

Hvis forældre holder sig fra fisk af bar kræsenhed, glemmer de måske, at det vil være sundt for deres børn at få.

Selv om du ikke selv spiser fisk og ikke synes, fisk smager dig, kunne det jo godt tænkes, at dine børn kan lide fisk. De kunne for eksempel få fisk til frokost for at få nogle af de gode stoffer, der findes i fisk.

Fiskepålæg til frokost er en oplagt måde at nå op på de 200 gram fisk, som både børn og voksne ifølge Sundhedsstyrelsen bør spise hver uge. Og faktisk fås for eksempel makrel i små portionspakker.

Men måske glemmer nogle forældre at give deres børn fisk, fordi de ikke selv bryder sig om det og derfor helst undgår fisk.

Læs mere her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2008

twinboys

Vi spiser meget fisk her og det får børnene også... Blender altid noget af fisken og putter det i deres sauce så de får nok af det...

Moar til Oliver & Alexander der er lidt kæsne...

Anmeld

16. september 2008

MorCamilla

Mikkel elsker fiskefiler (L) ville jeg bare lige tilføje, så det får vi mindst en gang i ugen og på rugbrød til middag...

Anmeld

16. september 2008

Miamaja

lille manden er glad for al mild hvid fisk..og vi fik rødspætter idag. får det 1 gang om ugen... eeeelsker frisk fisk8D

Anmeld

17. september 2008

Christinahr

Vi fik frisk fisk igår så i denne uge har jeg god samvittighed :P

Aia er ikke så vild med det, men jeg regner med det kommer med aldren. Vi voksne spiser titi fiskefrikadelle på madpakken :-)

Anmeld

17. september 2008

moniquesmor

monique spiser alt fisk tro jeg..
rejer, laks, tun, makral, ål, fiskefrikedeler og fiskefiler det er det vi lige har prøvet.

den er hvære med mor her+o(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.