så fik Nikoline da lunge betændelse!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

870 visninger
12 svar
0 synes godt om
17. januar 2011

Ni-ko-li-ne

hej piger

ja, søreme så...

fredag sagde DP at hun hendes hoste var taget til...

Vi tog hjem til mormor og morfar... hele natten fra fredag til lørdag hostede hun meget vildt! og lørdag morgen havde Nikoline en lille smule feber (36,9, normal morgen temp= 36,5), så vi tog afsted til vagtlægen, hun havde begyndende lunge-halløj, og han udskrev en 3-dages penicillin kur...

Nikoline friskede op da vi kom hjem, så vi tog til noget fødselsdag i Rødovre, dog med forbehold! det gik over al forventning, heldigvis....

Penicillinen har hjulpet hurtigt! og natten fra lørdag til søndag, samt natten til idag har hun næsten ikke hostet :0) det er dejligt! Jeg er dog hjemme med hende idag, og håber hun ar klar til imorgen... stakkels lille musen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

anna-jonas

God bedring med hende....................håber at de 3 dage er nok.

Hvad med dig?? Hvornår blev du rask efter din lungebetændelse??

Knus Mette

Anmeld

17. januar 2011

ChatH

Ni-ko-li-ne skriver:

hej piger

ja, søreme så...

fredag sagde DP at hun hendes hoste var taget til...

Vi tog hjem til mormor og morfar... hele natten fra fredag til lørdag hostede hun meget vildt! og lørdag morgen havde Nikoline en lille smule feber (36,9, normal morgen temp= 36,5), så vi tog afsted til vagtlægen, hun havde begyndende lunge-halløj, og han udskrev en 3-dages penicillin kur...

Nikoline friskede op da vi kom hjem, så vi tog til noget fødselsdag i Rødovre, dog med forbehold! det gik over al forventning, heldigvis....

Penicillinen har hjulpet hurtigt! og natten fra lørdag til søndag, samt natten til idag har hun næsten ikke hostet :0) det er dejligt! Jeg er dog hjemme med hende idag, og håber hun ar klar til imorgen... stakkels lille musen...

IHHH stakkels Nikoline.. det lille pus, men godt hun fik noget mod det

God bedring med hende

Anmeld

17. januar 2011

Ni-ko-li-ne

anna-jonas skriver:

God bedring med hende....................håber at de 3 dage er nok.

Hvad med dig?? Hvornår blev du rask efter din lungebetændelse??

Knus Mette

tak Mette, jeg håber det også! det lader til at vi har taget det lige i opløbet...

pyha mig? jeg ved det ikke, jeg hoster stadig, og snotter! min næse er stoppet hver dag! og så har jeg fået rifter oppe i den, som der var ved at gå betændelse i... :0( men min mor havde en mirakel salve, der har taget det værste, som jeg nu behandler videre med...

Anmeld

17. januar 2011

Ni-ko-li-ne

Chatarina skriver:

IHHH stakkels Nikoline.. det lille pus, men godt hun fik noget mod det

God bedring med hende

tak:0)

jeg, så snart der var feber havde lægen mig i røret med det samme, hun har hostet læææææææææææææææænge nu...

Anmeld

17. januar 2011

otlitrom

I har dælme været ramt hjemme ved Jer. Jeg håber I har taget det i opløbet, så hun ikke skal igennem den lange tur, som sin mor!

God bedring!!

Anmeld

17. januar 2011

TbCp

Øv lille pige, håber hun er hurtigt på toppen igen. og at du også snart kan blive helt rask!

Anmeld

17. januar 2011

Barbamama

Stakkels lille mus, men godt at høre at penicillinen virker så hurtigt!!!!

Anmeld

17. januar 2011

Ni-ko-li-ne

kitty skriver:

I har dælme været ramt hjemme ved Jer. Jeg håber I har taget det i opløbet, så hun ikke skal igennem den lange tur, som sin mor!

God bedring!!

tak Anna! ja vi håber også

Anmeld

17. januar 2011

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Øv lille pige, håber hun er hurtigt på toppen igen. og at du også snart kan blive helt rask!

tak:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.