For højt blodtryk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

516 visninger
1 svar
0 synes godt om
17. januar 2011

Chr-Hei

Hej i kære piger..

Så har man lige været ved læge igen igen.. Og sørme om mit blodtryk ikke stiger markant:/ Andre der har oplevet det og hvad skete der for jer?

Hvornår fik i opdaget for højt blodtryk

Ved godt der er risiko for svangerskabsforgiftning men prøver self glemme det og tænke nej nej det sker ikke for mig..

Faldt jeres blodtryk igen og hvad med jeres arbejde.. Er self blevet sygemeldt for anden gang.. Kom i tilbage på arbejde..

Sys ærlig talt det er kedelig sidde herhjemme og glo og vil gerne igang igen men MÅ bare ikke.. Øvøv.. Blev i også sygemeldt ?

Nå men udover alt det negative nyder jeg nu min graviditet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

SussieThyssen

Heidi-ra skriver:

Hej i kære piger..

Så har man lige været ved læge igen igen.. Og sørme om mit blodtryk ikke stiger markant:/ Andre der har oplevet det og hvad skete der for jer?

Hvornår fik i opdaget for højt blodtryk

Ved godt der er risiko for svangerskabsforgiftning men prøver self glemme det og tænke nej nej det sker ikke for mig..

Faldt jeres blodtryk igen og hvad med jeres arbejde.. Er self blevet sygemeldt for anden gang.. Kom i tilbage på arbejde..

Sys ærlig talt det er kedelig sidde herhjemme og glo og vil gerne igang igen men MÅ bare ikke.. Øvøv.. Blev i også sygemeldt ?

Nå men udover alt det negative nyder jeg nu min graviditet..

Det er der jo nogle kvinder der får.
Det kan skyldes at barnet ligger og trykker på den store hovedpulsåre, så det forsvinder igen, men det kan også betyde, at din krop er belastet pga svangerskabet.
Så..du må bare tage den med ro og lære at beskæftige dig selv på hjemmefronten.
Find nogle ting, du synes kan være hyggeligt at nørkle med og ellers få hvilet godt og slappet af.
Jeg havde selv forhøjet blodtryk, da jeg skulle  have min søn, men det skyldtes at han lå og trykkede på hovedpulsåren. Det klingede af hen mod slutningen af svangerskabet, så det var normalt igen åbenbart fordi han lå anderledes og havde flyttet sig.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.