Hvad ville I gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

393 visninger
9 svar
0 synes godt om
17. januar 2011

Dictes mor

Det ser ud til, at jeg slet ikke får så mange fag det her semester, som jeg havde håbet på, og det betyder, at jeg kun skal i skole 6 timer om ugen, og hvis jeg skal være helt ærlig, så synes jeg ikke, at det er nødvendigt, at Dicte så skal fuldtid i dagpleje, når jeg faktisk sagtens ville kunne få det til at hænge sammen med selv at passe hende. Vi kan ikke få en deltidsplads, så det er ikke en mulighed. Jeg overvejer derfor selv at passe hende, for så kan vi spare 2700 kr om måneden, og det er da også en slags penge, og når nu det godt kan hænge sammen rent tidsmæssigt for os, at hun er hjemme, er det så ikke også bedst for hende? Jeg har tænkt mig, at jeg så vil melde hende og jeg til svømning og noget gymnastik, så hun kommer ud og er sammen med en masse andre børn alligevel. Jeg ved det ikke, jeg er i tvivl, hvad er bedst for Dicte mon, blive hjemme hos mor eller komme i dagpleje?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

Ni-ko-li-ne

hov nu svarede jeg på den anden.... men altså, jeg ville da holde hende hjemme det længere.... og satse på en DP tættere på... husk nu at i skal ud at besøge DP inden i siger ja tak..

Anmeld

17. januar 2011

lion

Hvis Dicte ikke har et behov for at være i dagpleje og lege med andre børn hver dag og komme lidt væk fra mor. (det har min datter)

Så vil jeg sige, HA HENDE HJEMME, det er jo mere tid med din datter når hun er lille og hvis I har mulighed for, GO FOR IT

Anmeld

17. januar 2011

anna-jonas

Dicte har bedst af at blive hjemme.....................SÅDAN!! Hvis du kunne melde jer til noget legestue-halløj, ville det være optimalt, så hun kan lære at omgås andre børn.

Knus Mette

Anmeld

17. januar 2011

ChatH

Dictes mor skriver:

Det ser ud til, at jeg slet ikke får så mange fag det her semester, som jeg havde håbet på, og det betyder, at jeg kun skal i skole 6 timer om ugen, og hvis jeg skal være helt ærlig, så synes jeg ikke, at det er nødvendigt, at Dicte så skal fuldtid i dagpleje, når jeg faktisk sagtens ville kunne få det til at hænge sammen med selv at passe hende. Vi kan ikke få en deltidsplads, så det er ikke en mulighed. Jeg overvejer derfor selv at passe hende, for så kan vi spare 2700 kr om måneden, og det er da også en slags penge, og når nu det godt kan hænge sammen rent tidsmæssigt for os, at hun er hjemme, er det så ikke også bedst for hende? Jeg har tænkt mig, at jeg så vil melde hende og jeg til svømning og noget gymnastik, så hun kommer ud og er sammen med en masse andre børn alligevel. Jeg ved det ikke, jeg er i tvivl, hvad er bedst for Dicte mon, blive hjemme hos mor eller komme i dagpleje?

Svarer også lige her, men hold hende hjemme! små børn har altså ikke det store behov for dagpleje og institution

Anmeld

17. januar 2011

Dictes mor

Dicte bliver hjemme ved sin mor indtil september, det har jeg besluttet nu, jeg skal kun afsted tirsdage fra 13-16, der kan Per passe hende, og fredage fra 11-14 og der vil bedsteforældrene gerne passe hende, så det ser ud til at kunne lade sig gøre, det er jo bare dejligt. Så vil jeg melde hende til legestue og svømning, så vi kommer ud og lave lidt sammen med andre børn også. Jeg tror, at det bliver en god løsning både for dicte og jeg og også rent økonomisk. Det er mange penge at spare, når man lige har købt gård og sidder lidt stramt i det

Anmeld

17. januar 2011

otlitrom

Nu har jeg ingen mor-erfaring endnu, så jeg kan ikke præcist fortælle dig, hvad jeg ville gøre, eller råde dig. Men jeg tænker "fælg mavefornemmelsen".. Jeg tror ikke den slår fejl. Måske kan du mærke på dig selv, hvad der er det rigtige?

..Og frk. langsom kan se, at I har besluttet, at Dicte skal blive hjemme! Jeg tror det er en rigtig god løsning!!

Anmeld

17. januar 2011

Dictes mor

kitty skriver:

Nu har jeg ingen mor-erfaring endnu, så jeg kan ikke præcist fortælle dig, hvad jeg ville gøre, eller råde dig. Men jeg tænker "fælg mavefornemmelsen".. Jeg tror ikke den slår fejl. Måske kan du mærke på dig selv, hvad der er det rigtige?

..Og frk. langsom kan se, at I har besluttet, at Dicte skal blive hjemme! Jeg tror det er en rigtig god løsning!!

He he, frøken langsom Det er jo ikke helt besluttet endnu, men min mavefornemmelse siger, at det er det rigtige at gøre. Så det må det jo være

Anmeld

17. januar 2011

msax

Jeg ville holde hende hjemme og nyde alt den tid i overhovedet kan få sammen. Men find en legestue hun kan være med i, både for din og hendes skyld. Det er sundt at komme ud blandt andre, men det er sundest hvis det er sammen med mor.

Anmeld

17. januar 2011

LIZO

Ville holde hende hjemme så. Vi havde samme tænker omkring Zoey forbi hun er så aktiv. Men vi ventet til hun var 14 måneder. Det har helt klart været den rigtig beslutning. Der er slet så meget og været super nemt at køre hende ind forbi hun selv var klar til at komme væk fra mor. men jeg forstå bare ikke det med de del tids pladser. Vi havde til liam. Det fungere super god . Og vi fik det meget billigere. Det passer med at han kunne være der fra 9 til 15 hver dag. Sq øv at man ikke kan vælge det i denne kommune.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.