Jeg misunder..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

387 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. januar 2011

Hansen97

dem der har barnets 1. sygedag!!

Er simpelthen så frustreret over at jeg skal bruge mine egne fridage på at være derhjemme med et sygt barn. Vi lever i 2011 nu og det er da de fleste der er barnets 1. sygedag. Bare ikke her ved os.. og der er lige blevet fyret 3 mand, så stemningen er helt ad helvedet il og man finder jo alt det negative.. det har var så en af de negative ting...
Samtidig så drømte jeg i nat at jeg kom på arbejde og fik at vide at jeg var blevet fyret.. betyder det at der er fyring på vej (ville være en lettelse) eller er det bare en reaktion på det hele?!?!?---

Anita, der er lettere frustreret..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

ekzunz

Hvor kan jeg godt følge dig!!!! Jeg synes også at det er en af de ting som burde være et helt almindeligt personalegode.

Jeg er selv jobsøgende pt, og barns 1. sygedage er en af de ting som skal være der for at jeg vil arbejde der....

At du drømmer om fyringer, er nok bare en reaktion på alt det der sker på din arbejdsplads, og nok også på din egen (ubevidste) frygt for at blive fyret.

Anmeld

17. januar 2011

Ciss

Jeg er helt enig med dig. Det burde egentlig være standard i dagens velfærdssamfund! Det er klart, at for barnløse eller folk med ungdommer i huset/udflyttede børn, så gør det ikke så stor forskel længere, men for os med små børn, så er det en virkelig stor ting! Jeg er en af de heldige som har det og det er jeg evig taknemmelig for!

Men jeg får indtryk af, at du ikke ligefrem trives på arbejdet for tiden. Hvis du har muligheder for at ændre arbejdssituation, så kan det godt være, det er på tide at begynde at tænke over det....

krydser fingre for dig!

Anmeld

17. januar 2011

Brams

112233 skriver:

dem der har barnets 1. sygedag!!

Er simpelthen så frustreret over at jeg skal bruge mine egne fridage på at være derhjemme med et sygt barn. Vi lever i 2011 nu og det er da de fleste der er barnets 1. sygedag. Bare ikke her ved os.. og der er lige blevet fyret 3 mand, så stemningen er helt ad helvedet il og man finder jo alt det negative.. det har var så en af de negative ting...
Samtidig så drømte jeg i nat at jeg kom på arbejde og fik at vide at jeg var blevet fyret.. betyder det at der er fyring på vej (ville være en lettelse) eller er det bare en reaktion på det hele?!?!?---

Anita, der er lettere frustreret..

Kan rigtig godt følge dig, hvor jeg arbejder er jeg så heldig at have både barns 1. og 2. sygedag og det hjælper rigtig meget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.