Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jamen det tør jeg ikke..er du gal...jeg vil da ikke risikere at baby.dk's brugre alle skal akut indlægges med hjertestop
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ni-ko-li-ne skriver: OMG!! nej, det må du ikke.... hi hi
OMG!! nej, det må du ikke.... hi hi
jooooooooooooo hihi
Henriette
SussieThyssen skriver: Jamen det tør jeg ikke..er du gal...jeg vil da ikke risikere at baby.dk's brugre alle skal akut indlægges med hjertestop
HAHA KOM NU...KYLLING...*GH*
Gode billeder......
Dinna88 skriver: Kvaliteten er SÅ ringe at det nærmest skærer i mit fotografhjerte, men sådan er det jo når man bruger det indbyggede webcam i computeren Sådan ser jeg så ud her til morgen. Jeg skal ud af døren om en halv time
Kvaliteten er SÅ ringe at det nærmest skærer i mit fotografhjerte, men sådan er det jo når man bruger det indbyggede webcam i computeren
Sådan ser jeg så ud her til morgen. Jeg skal ud af døren om en halv time
ÅÅÅÅÅ mand du er jo smuk om morgen vildt....*SSS*
underligt den lave mine indlæg i anonyme med billederne på hmmm
MEN HENRIETTE S JØRGENSEN ER SÅ MIG...
Hvordan få jeg det anonyme væk hare jeg ikke valgt hmmm
Ni-ko-li-ne skriver: ha ha, ja det er taget på første date med min forlovede som jeg nu har barn med... :0)
ha ha, ja det er taget på første date med min forlovede som jeg nu har barn med... :0)
Ej hvor hyggelig at det er første billed og i nu har opnået så mange ting Så hyggeligt!!
Anonym skriver: HAHA KOM NU...KYLLING...*GH*
Nix..og jep..jeg er en kylling..jeg HADER at blive fotograferet..ligner altid en mellemting mellem døden fra Lübæk og 27 1/2 rovmord
milopilo skriver: Ej hvor hyggelig at det er første billed og i nu har opnået så mange ting Så hyggeligt!!
ja det er da lidt sjovt:0) og dejligt jo
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128