Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vil også lige her vise den første øvekage- som engang skal ende i en fantastisk dåbskage
Den er fuld af fejl og havde ikke nok smørcreme, men skoene blev jeg tilfreds med
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er den bare flot!!!!!!!!!!!!!!
Er selv ved at lave en dåbs kage til en vennine... det er så bare til en pige.
Men syndes ikke mine sandaler bliver så fine, måske jeg skulle prøve med sådan et par sko, er de ikke nemme nok at lave??
MORJESPERSEN skriver: Hvor er den bare flot!!!!!!!!!!!!!! Er selv ved at lave en dåbs kage til en vennine... det er så bare til en pige. Men syndes ikke mine sandaler bliver så fine, måske jeg skulle prøve med sådan et par sko, er de ikke nemme nok at lave??
Tak. er dog slet ikke tilfreds men sådan er det
JO de er fine at lave. har en skabelon hvis du vil have
Og jeg har ikke glemt dig sender dit tøj idag har bare været lidt stresset de sidst dage
Chatarina skriver: Vil også lige her vise den første øvekage- som engang skal ende i en fantastisk dåbskage Den er fuld af fejl og havde ikke nok smørcreme, men skoene blev jeg tilfreds med
det er du sluppet godt fra!!!!
wauw... det er sku da en SUPER fin kage...
gad godt at være med i din mødregruppe og skulle prøvesmage den
Er du wimmer, den er FLOT! Jeg fatter ikke I kan gøre det. Jeg tør slet ikke give mig i kast med det...
Chatarina skriver: Tak. er dog slet ikke tilfreds men sådan er det JO de er fine at lave. har en skabelon hvis du vil have Og jeg har ikke glemt dig sender dit tøj idag har bare været lidt stresset de sidst dage
Uh du må gerne sende mig den skabelon :D
Waow, hvor er du bare dygtig.Det skal nok blive helt perfekt til den "store dag", er jeg sikker på.
Jeg er meget imponeret, og syntes det er en FLOT kage
Den er bare rigtig flot... hvad er der indeni???
Gider du også sende skabelonen på skoene til mig?
Glæder mig til at sed et endelige resultat...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128