Neeeeeej!!! ikke i dag :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

332 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. januar 2011

1977

Profilbillede for 1977

I dag skal jeg på kursus. Noget jeg har glædet mig til i 2 mdr. Så jeg har tidlig fri, og har aftale med en mor i bh, at vi skal have hendes dreng med hjem og lege i eftermiddag. Noget drengene har glædet sil til siden i torsdags.

Og hvad sker der så........Jesse vågner med 39,2 i feber Jeg har ellers ingen vagter hele ugen, og så bliver han syg på den eneste dag jeg skal afsted Men det er der ikke noget at gøre ved. Vi må putte os under dynen og se tegnefilm. Det er nu også hyggeligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

Dot D

Jeanne skriver:

I dag skal jeg på kursus. Noget jeg har glædet mig til i 2 mdr. Så jeg har tidlig fri, og har aftale med en mor i bh, at vi skal have hendes dreng med hjem og lege i eftermiddag. Noget drengene har glædet sil til siden i torsdags.

Og hvad sker der så........Jesse vågner med 39,2 i feber Jeg har ellers ingen vagter hele ugen, og så bliver han syg på den eneste dag jeg skal afsted Men det er der ikke noget at gøre ved. Vi må putte os under dynen og se tegnefilm. Det er nu også hyggeligt

Lyder ligesom her, har selv været syg hele sidste uge og håbede på at komme på arbejde i dag, men så valgte Sophus at kaste vildt op tre gange i løbet af aftenen, øv. Men så kan jeg jo også blive heeeeellt frisk inden job. God bedring til Jesse

Anmeld

17. januar 2011

ChatH

Jeanne skriver:

Øv hvor er det bare træls med sygdom 

God bedring til jer.. 

By the way fik du ny mobil?

Anmeld

17. januar 2011

1977

Profilbillede for 1977
Dot D skriver:

Lyder ligesom her, har selv været syg hele sidste uge og håbede på at komme på arbejde i dag, men så valgte Sophus at kaste vildt op tre gange i løbet af aftenen, øv. Men så kan jeg jo også blive heeeeellt frisk inden job. God bedring til Jesse

Ja det er bare typisk God bedring til jer også

Anmeld

17. januar 2011

twinboys

øv altså ja sygdom kan vi bestemt ikke bestemme over... Men i må hygge jer i sengen idag og god bedring...

Majbritt

Anmeld

17. januar 2011

1977

Profilbillede for 1977
Chatarina skriver:

Øv hvor er det bare træls med sygdom 

God bedring til jer.. 

By the way fik du ny mobil?

Mange tak Og ja jeg købte en nokia 5230 navigation Og jeg er SUPER glad for den - selvom jeg endnu ikke helt har fundet ud af hvordan den fungerer Men jeg kan sende en sms, ringe, gå på facebook og har nu baby.dk som startside på nettet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.