Ja, det holder i iaften. Kanon. Tingene begynder at tage form. Vi begynder at kunne se enden på det. Det er helt fantastisk 
Vi ender med at kunne flytte ind i vores nye soveværelse på lørdag. Yay. Så bliver det muligt at kunne lave Iduns nye værelse og bryggerset færdig, bagefter.
Vi har stortset ikke været i seng før kl. 130 om natten i en uge, men det giver energi at se det hele begynde for alvor at tage form og man når til de processer, der er ende processer og ikke langsommelige startprocesser 
helt perfekt.
I weekenden er jeg nået til at MALE vores første sal, mens husbonni bygger trappe og har lagt gulv i køkken og bryggers med min onkel. weeee... Det er SÅÅÅÅ flot
det er bare lidt ærgeligt at vi ikke har råd til nye køkkenelementer pt, så jeg tror jeg giver vores gamle en klat maling, så de lige er til at holde ud at glo på, til vi får råd 
Men det er bare såååååå vildt!!! 
Så det vi skal lave i næste uge, er:
At færdiggøre gulvet (der mangler lidt finish)
færdiggøre trappen.
Male 100m2 skråvægge for 3. gang.
Slibe og bejse hanebjælkerne.
grunde og male skorstenen
sætte lister og gulvlister på
have lavet el-kontakterne
og behandle gulvet på førstesalen...
Også kan vi flytte iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiind 

Det er virkelig bare fantastisk at kunne se målet. 
Og jeg glæder mig til jeg får et liv igen
og kun skal 'arbejde' om dagen, mens Frigg sover og ikke på alle tider af døgnet... 
Åhhh åhhh vores hus blir så FIIIIINT
Og jeg saaaaaaavner jer tøser. Men jeg har slet ikke overblik over hvad der sker herinde. Når jeg kun lige kigger ind i 2 min adgangen 5-10 gange om dagen ...
MEN jeg kommer tilbage
Stol blot på det
I kommer tilbage sammen med min søvn hehehe...
også skal jeg nok billedespamme, når vi er klar...
Men altså - jeg savner jer!!! og vil lige sige kuk kuk.