Friaften fra byggepladsen :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

889 visninger
9 svar
0 synes godt om
16. januar 2011

Zafir

Ja, det holder i iaften. Kanon. Tingene begynder at tage form. Vi begynder at kunne se enden på det. Det er helt fantastisk

Vi ender med at kunne flytte ind i vores nye soveværelse på lørdag. Yay. Så bliver det muligt at kunne lave Iduns nye værelse og bryggerset færdig, bagefter.

Vi har stortset ikke været i seng før kl. 130 om natten i en uge, men det giver energi at se det hele begynde for alvor at tage form og man når til de processer, der er ende processer og ikke langsommelige startprocesser helt perfekt.

I weekenden er jeg nået til at MALE vores første sal, mens husbonni bygger trappe og har lagt gulv i køkken og bryggers med min onkel. weeee... Det er SÅÅÅÅ flot det er bare lidt ærgeligt at vi ikke har råd til nye køkkenelementer pt, så jeg tror jeg giver vores gamle en klat maling, så de lige er til at holde ud at glo på, til vi får råd

Men det er bare såååååå vildt!!!

Så det vi skal lave i næste uge, er:

At færdiggøre gulvet (der mangler lidt finish)

færdiggøre trappen.

Male 100m2 skråvægge for 3. gang.

Slibe og bejse hanebjælkerne.

grunde og male skorstenen

sætte lister og gulvlister på

have lavet el-kontakterne

og behandle gulvet på førstesalen...

Også kan vi flytte iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiind

Det er virkelig bare fantastisk at kunne se målet.

Og jeg glæder mig til jeg får et liv igen og kun skal 'arbejde' om dagen, mens Frigg sover og ikke på alle tider af døgnet...

Åhhh åhhh vores hus blir så FIIIIINT

Og jeg saaaaaaavner jer tøser. Men jeg har slet ikke overblik over hvad der sker herinde. Når jeg kun lige kigger ind i 2 min adgangen 5-10 gange om dagen ...

MEN jeg kommer tilbage Stol blot på det I kommer tilbage sammen med min søvn  hehehe...

også skal jeg nok billedespamme, når vi er klar...

Men altså - jeg savner jer!!! og vil lige sige kuk kuk.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

mariamiss6

Vi savner også dig Zafir :D

Og jeg GLÆDER mig til billederne, og jeg glæder mig endnu mere til ats e det live en dag :D

Anmeld

16. januar 2011

Zafir

mariamiss6 skriver:

Vi savner også dig Zafir

Og jeg GLÆDER mig til billederne, og jeg glæder mig endnu mere til ats e det live en dag

Vi glæder os også til besøg

Anmeld

16. januar 2011

Rosa

Kuk kuk tilbage. Hvor fedt at høre at det går godt med projektet  Jeg glæder mig til at kigge forbi engang og se det og smage dine vandbakkelser 

Anmeld

16. januar 2011

Zafir

Rosa skriver:

Kuk kuk tilbage. Hvor fedt at høre at det går godt med projektet  Jeg glæder mig til at kigge forbi engang og se det og smage dine vandbakkelser 

Jeg tænkte faktisk vandbakkelser her i ugen, men der er hverken plads eller tid til at bage ligenu. Men jeg LOVER dig vi skal æde  og nyde dem når du kommer

Anmeld

17. januar 2011

SussieThyssen

Weee...jeg/vi savner også dig..jeg gør

Men jeg glæder mig også til at se billeder
God arbejdslyst....lidt endnu.

Kærligst
Sussie

Anmeld

17. januar 2011

eirene

Jeg glæder mig også rigtig meget til se det hele og det var rigtig dejligt at se dig og Frigg i lørdags. Bare nu Julie holder benene samlet til hun er 30.. hehe

Anmeld

17. januar 2011

Zafir

eirene skriver:

Jeg glæder mig også rigtig meget til se det hele og det var rigtig dejligt at se dig og Frigg i lørdags. Bare nu Julie holder benene samlet til hun er 30.. hehe

Hehehe... Det tror jeg IKKE Julie gør Hun er jo bare skruk allerede  Jeg hepper på at få hende til at holde til efter hun har fået en uddannelse Så bliver du nok mormor kort tid efter der.

Men hun skulle også liiiiiige fortælle mig at hun jo HAR bestået babysitter kursus hehe og blabla det lærte jeg og blabla mere hihi.

Men jeg sagde det i lørdags og siger det igen, holddafest, en køn ung pige du har fået dig. Hun er virkelig vokset sig SMUK

Anmeld

17. januar 2011

eirene

Zafir skriver:

Hehehe... Det tror jeg IKKE Julie gør Hun er jo bare skruk allerede  Jeg hepper på at få hende til at holde til efter hun har fået en uddannelse Så bliver du nok mormor kort tid efter der.

Men hun skulle også liiiiiige fortælle mig at hun jo HAR bestået babysitter kursus hehe og blabla det lærte jeg og blabla mere hihi.

Men jeg sagde det i lørdags og siger det igen, holddafest, en køn ung pige du har fået dig. Hun er virkelig vokset sig SMUK

Ja hun ligner jo sin mor...  Altså med hensyn til skønheden.. jeg snakker jo ikke nær så meget.. hehe

Anmeld

17. januar 2011

Zafir

eirene skriver:

Ja hun ligner jo sin mor...  Altså med hensyn til skønheden.. jeg snakker jo ikke nær så meget.. hehe

Nåååeenarj Du snakker jo ikke hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.