3 måneders stik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

828 visninger
10 svar
0 synes godt om
16. januar 2011

kamillapetersen91

hvordan reagerede jeres børn på den sprøjte 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

frk Jensen

kamillapetersen91 skriver:

hvordan reagerede jeres børn på den sprøjte 

min søn har altid fået feber efter at han er blevet stukket i..

Anmeld

16. januar 2011

kamillapetersen91

frk Jensen skriver:

min søn har altid fået feber efter at han er blevet stukket i..

træls, jeg frygter os at vi får en lang nat imorgen når hun har fået den 

Anmeld

16. januar 2011

frk Jensen

Min søn sov altid det væk.. Hvis hans feber var meget høj fik han en panodil som stikpille... Det får (heldigvis) feberen til at falde lidt..

Anmeld

16. januar 2011

Gittemor09

min datter har taget alle hendes stik rigtig pænt indtil videre..

nu skal vi snart have 15-måneders vacc. lidt forsinket pga. sygdom...

Anmeld

16. januar 2011

kamillapetersen91

frk Jensen skriver:

Min søn sov altid det væk.. Hvis hans feber var meget høj fik han en panodil som stikpille... Det får (heldigvis) feberen til at falde lidt..

det kunne være man skulle få fat  i det så man har dem hvis man får brug for det

Anmeld

16. januar 2011

frk Jensen

det kunne være man skulle få fat  i det så man har dem hvis man får brug for det

Det er altid rart at have i huset.. Min søn fik pludselig feber fredag aften, 38,9 og han fik en stikpille, og han sov næsten hele natten.. Han er også 2 år..

Anmeld

16. januar 2011

Kindfed

Vores dreng, og i øvrigt også alle fem børn i min mødregruppe, reagerede ikke på den overhovedet bortset fra, at han blev lidt ekstra træt. Ingen feber, ingen nedsat appetit eller pylder.

Man kan hurtigt gejle en stemning op, men for langt de fleste, så er der ikke nogen særlige reaktioner.

Anmeld

16. januar 2011

kamillapetersen91

Kindfed skriver:

Vores dreng, og i øvrigt også alle fem børn i min mødregruppe, reagerede ikke på den overhovedet bortset fra, at han blev lidt ekstra træt. Ingen feber, ingen nedsat appetit eller pylder.

Man kan hurtigt gejle en stemning op, men for langt de fleste, så er der ikke nogen særlige reaktioner.

årh det var godt at høre... syntes bare alle folk siger at det kan blive en hård dag når de får det stik

Anmeld

16. januar 2011

Kindfed

årh det var godt at høre... syntes bare alle folk siger at det kan blive en hård dag når de får det stik

Tag det nu bare helt roligt  Alt efter hvor meget din bebs vejer, kan du godt have en stikpille Panodil klar, for selvfølgelig skal du holde øje med, om der kommer temperaturstigning, men selv hvis der skulle komme en smule feber, så er det ikke noget, man dør af eller som din bebs nødvendigvis mærker til overhovedet. Tværtimod kan et barn, der får feber af vaccinationen, have det skidt i længere tid, hvis feberen slåes ned, fordi feberen jo har en funktion for kroppens 'modtagelse' af vaccinen. Panodil bør ikke gives med mindre, at feberen kommer over 38,5, og chancerne er, at I kommer igennem dagen i fin stil.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.