SKAL BRUGE HJÆLP

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

455 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. september 2008

Sebastians Mor

JEg har en Masse lækre ting der sælges, men da jeg ikke kan få det solgt ville jeg høre om hvad i synes der var smartes jeg ønsker jo at sælge det hele samlet for ca 2000 men, det er der ingen der vil give og der er over 300 forskellige ting, og det hele er nyt, og det skal bare sælges nu, så nu overvejer jeg at sælge det enkelvis men derfor der er ingen der vil købe det selvom det er billigt, nogle der har nogle forslag om hvordan man sælger rigtig så folk bliver interesseret?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2008

Miamaja

jeg tror de fleste er for det meste interesseret i individuelle ting eller en hel sæk til meget billige penge. jeg tror dem der vil bruge 2.000 kr til at købe tøj for vil hellere bruge dem på noget spritnyt selvom det er en god deal.(H)

Anmeld

16. september 2008

twinboys

AEldur skriver:

JEg har en Masse lækre ting der sælges, men da jeg ikke kan få det solgt ville jeg høre om hvad i synes der var smartes jeg ønsker jo at sælge det hele samlet for ca 2000 men, det er der ingen der vil give og der er over 300 forskellige ting, og det hele er nyt, og det skal bare sælges nu, så nu overvejer jeg at sælge det enkelvis men derfor der er ingen der vil købe det selvom det er billigt, nogle der har nogle forslag om hvordan man sælger rigtig så folk bliver interesseret?

Sælg det enkeltvis på qxl.dk

Held og lykke med at få det solgt...

Majbritt

Anmeld

16. september 2008

Sebastians Mor

Har sadt enkelvis på qxl og der er ingen der er interesseret...
Det er jo helt nyt der er mærker på det meste stadig. ellers er det brugt meget lidt.. men tror bare jeg gemmer det væk for det bliver sku aldrig solgt.

Anmeld

16. september 2008

twinboys

AEldur skriver:

Har sadt enkelvis på qxl og der er ingen der er interesseret...
Det er jo helt nyt der er mærker på det meste stadig. ellers er det brugt meget lidt.. men tror bare jeg gemmer det væk for det bliver sku aldrig solgt.

Hvilke str. har du????
Hvilke mærker???
Majbritt

Anmeld

16. september 2008

Sebastians Mor

Alle str..
H&M Name it, Og andre mærker..

Anmeld

16. september 2008

Sebastians Mor

Men venter bare til det rigtig tidspunkt...

Anmeld

16. september 2008

frk Jensen

Må jeg være så nysgerrig og spørge hvad det er du har til salg? har termin om lige knap otte uger, så er måske interesseret..

Anmeld

16. september 2008

Rasmine

Tror du bliver nødt til at være lidt mere specifik.
Billede på, med størrelse og pris.
Så ved folk hvad du har.
:)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.