hjælpppp kan ikke finde en kjole

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2011

PernilleB

tingimor skriver:

har kikket på asos og er super vild med deres tøj... men har desvære ikke lige en god oplevelse med dem da vi bestilt for 600 kr baby tøj i sidste mån.

og har stadig ikke modtaget det trods en del klager til dem fra vores side.

nu ved jeg godt det ikk er det tråden handler om men vil i købe tøj brugt til lille pigen..???

Og mht kjoler, så har jeg en del og låner gerne ud, så man slipper for alt det andet pjat der..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

tingimor

SussieThyssen skriver:

H&M

Det blå marked i Haslev (eller hedder de De blå haller)

Kærligst
Sussie

havde enlig ikke tænkt på hm kunne være jeg lige skulle bruge frokost pausen i morgen på at gå ind og kikke 

Anmeld

16. januar 2011

tingimor

PernilleB skriver:

nu ved jeg godt det ikk er det tråden handler om men vil i købe tøj brugt til lille pigen..???

Og mht kjoler, så har jeg en del og låner gerne ud, så man slipper for alt det andet pjat der..

tusind takker griner og nej tak tror ikke vi køber mere tøj til hende før hun er født. vi er kommet til at gå lidt amok de her uger med udsalg i hm og baby sam så her nok de første 30 sæt liggende  også det også første barnebarn på mandes side så hun er vist allerede lidt for forkælet ind hun overhoved er født

Anmeld

16. januar 2011

PernilleB

tingimor skriver:

tusind takker griner og nej tak tror ikke vi køber mere tøj til hende før hun er født. vi er kommet til at gå lidt amok de her uger med udsalg i hm og baby sam så her nok de første 30 sæt liggende  også det også første barnebarn på mandes side så hun er vist allerede lidt for forkælet ind hun overhoved er født

haha, ja det er sådan det skal være... lol... det gjorde vi osse med anja, og hun sprang 68 over så vi har super meget liggende... men fandt du en kjole eller kunne være interesseret i en a mine..??

Anmeld

16. januar 2011

SussieThyssen

tingimor skriver:

havde enlig ikke tænkt på hm kunne være jeg lige skulle bruge frokost pausen i morgen på at gå ind og kikke 

Somme tider kan man være heldig i H&M

Anmeld

16. januar 2011

tingimor

PernilleB skriver:

haha, ja det er sådan det skal være... lol... det gjorde vi osse med anja, og hun sprang 68 over så vi har super meget liggende... men fandt du en kjole eller kunne være interesseret i en a mine..??

har kikket på en på  på nettet nu også gå jeg lige i hm og kikker og hvis jeg ikke finder noget så vil jeg være så fræk at skrive til dig igen 

Anmeld

16. januar 2011

PernilleB

tingimor skriver:

har kikket på en på  på nettet nu også gå jeg lige i hm og kikker og hvis jeg ikke finder noget så vil jeg være så fræk at skrive til dig igen 

du skriver bare... weeee, elsker a hjælpe folk...

og mangler du sko føler de osse med i "lånetilbudet"

Anmeld

16. januar 2011

SpunkenJo

tingimor skriver:

ja desvære også her ved min bror har bestilt fra dem flere gange og er meget glad for deres vare men håber da de kommer en dag 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.