Små børn der bider...hårdt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

472 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. september 2008

Miamaja

Er der nogen som kender til det og hvordan man takler bideriget?? Har en lille gut på 17.5 mdr og hvis han bliver frustreret over et eller andet sætter han bisserne i og bider eller hiver i ens hår. ret hårdt så det gør bare nas.

når man så siger AAV, synes han det er mægtigt sjovt:))

Sååå hvis der lige er nogen der ved hvordan man får dem til at holde op med det, skriv endelig;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2008

moniquesmor

jeg hopper med på din for min datter synes også det er hyggeligt af tygge i en når hun bliver sur eller ked8(

Anmeld

16. september 2008

MorCamilla

Kan det måske være at han også gør det fordi det kløer i munden fordi han er ved at få tænder??

Vi har haft perioder hvor Mikkel har bidt. Så hvis det hjælper lidt så er det sikkert bare en periode som han hurtigt kommer over igen..

Det med håret gjorde Mikkel også da han var lille, men jeg tror ikke han gjorde det for at være ond, tror baer det var fordi han synes det var sjovt..

Alt held og lykke med det.. Jeg tror ikke du kan gøre andet end at fortælle ham at det gør ondt når han gør det...

Knus fra Camilla.

Anmeld

16. september 2008

twinboys

En reaktion får han jo når han gør det... Men sæt ord på, at det gør ondt og man bliver ked af det og at man ikke vil have det...

Andet kan du ikke gøre...

Majbritt(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.