hjælp (kindtænder)!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

479 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. januar 2011

EliasMinDejligeSøn<3

min søn er ved og få to kindtænder.. han har ikk spist i to dage nu han vil ikk spise, har givet ham flaske isted for så men kan man ikk gør noget?? mon det fordi han eer øm?? han vånger også hele tiden og flere gange om natten 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

SussieThyssen

Christina92!<3 skriver:

min søn er ved og få to kindtænder.. han har ikk spist i to dage nu han vil ikk spise, har givet ham flaske isted for så men kan man ikk gør noget?? mon det fordi han eer øm?? han vånger også hele tiden og flere gange om natten 

Nu ved jeg ikke lige hvor gammel din trold er, men det kan godt være barskt at skulle gennem tænderne, især hvis tandkødet hæver meget.
Men han kan altså også godt have ondt i ørerne.
Tænder kan godt give ørepine og ligefrem mellemøresbetændelse eller noget, der minder om det.
Så jeg ville da lige få lægen til at tjekke hans ører men også gummerne.
Ellers hjælper det at drikke noget koldt...her kan kold kamillete være dejligt eller isvand.
Du skal ikke bekymre dig så meget over det med at spise..det at drikke er det vigtigste. Så køb yugurt eller drikkecultura, og ellers kold drikkelse.
Du må også gerne give børnepanodil, som kan tage toppen af smerterne.

Kærligst
Sussie

Anmeld

16. januar 2011

serinasmor

avavav ...

de siger der ikke sker noget ved at de små pus går nogle dage uden mad... så længe han spiser lidt ...

måske er det nemmere for ham (og dejligt kølende ) at spise køleskabskolde agurkestænger i et par dage... det er jo de færeste børn i kindtandsalderen der er gode til bideringe.. men agurk er nu nok et hit for de fleste børn.

Du må også gerne give panodil junior for smerter.... dette burde hjælpe lidt på søvnen om natten ... der står på flasken hvor meget de må få pr kilo...

og hjælper det ikke så ved jeg man kan få en gel der er lokalbedøvende på apoteket som må bruges oralt.. kan ikke huske hvad den hedder men de plejer være søde til at hjælpe på apotekerne ...

held og lykke .. og håber de bryder igennem snart

serinasmor

Anmeld

16. januar 2011

Rosa

Agurkestænger kolde fra køleren var gode herhjemme  Og så børnepanodil, så han kan få ro om natten 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.