Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har den sidste uges tid været så træt at jeg ikke har kunnet hænge sammen ! Jeg har virkelig kunnet sove solen sort ! Selvom jeg har sovet 9 timer, så er jeg stadigvæk sindssygt træt i løbet af dagen. Jeg er flere gange faldet i søvn på sofaen når vi har spist - jeg sover altså normalt ikke ret meget !
Derudover bliver jeg så oppustet når jeg har spist at jeg ikke kan holde ud at have mine bukser lukket ! Haha Og så har jeg hovedpine stort set hele tiden !
Jeg ved ikk rigtig hvad jeg vil med det her indlæg, andet end at høre om der er andre af jer, der har haft sådanne perioder??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Har haft det på nøjagtigt samme måde i sidste uge... sov og sov og sov, og havde hovedpine og kvalme..
Tog så til læge efter to dage med kraftig hovedpine,i form af migræne, hvor jeg så fik en sprøjte med noget døsende + 2 stikpiller; en kvalmestillende bla.
Kom så hjem og sov i mange timer, da jeg sku det pga. sprøjten, og da jeg vågnede var det væk =)
Ciinea skriver: Har haft det på nøjagtigt samme måde i sidste uge... sov og sov og sov, og havde hovedpine og kvalme.. Tog så til læge efter to dage med kraftig hovedpine,i form af migræne, hvor jeg så fik en sprøjte med noget døsende + 2 stikpiller; en kvalmestillende bla. Kom så hjem og sov i mange timer, da jeg sku det pga. sprøjten, og da jeg vågnede var det væk =)
Okay, jeg har så slet ikk haft kvalme
Men til gengæld enorm træthed og hovedpine!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128