hverdagen banker på igen for alvor. Jeg skal på arbejde igen og Johanna skal passes, og jeg ved slet ikke hvad jeg skal mene om det hele. Jeg kan rigtig godt lide mit arbejde, og det har virkelig taget mig lang tid at lære at kunne lide at være på barsel, men nu hvor det er ovre er jeg bare SLET ikke parat til det
. Det bliver SÅ mærkeligt at overlade Johanna til en anden, og faktisk også virkelig mærkeligt at skulle tilbage i den virkelige verden med forventninger og ansvar og opgaver, der ikke bare lige kan vente til i morgen.
Jeg har fået lov at arbejde en del hjemmefra i de første uger, så håber vi får en god og gradvis overgang. Samtidig bliver det næsten sværere at vænne sig til at skulle arbejde igen, når barnet faktisk bliver passet i naborummet. puh, jeg ved ikke rigtig hvad jeg synes om det. Timingen kunne stort set ikke være værre. Johanna har været småsyg her i weekenden, og er i en super morsyg fase, og gider ikke rigtig at spise, men vil gerne ammes. Alle mine gode intentioner om at have nogenlunde styr på søvn og spisning før hun skal passes er i hvert fald fløjet direkte ud af vinduet.
Hun kan både stå og "gå" langs møblerne, og er interesseret i at få fat i ALT, så barnepigen skal nok få hænderne fulde med at holde øje med hende.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld