i seng hvornår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.726 visninger
18 svar
0 synes godt om
16. januar 2011

Mussen2

Vores datter er 19 mdr. hun sover ca 2 timer til middag og kommeri seng ved 19-19.30 tiden. hun står op ml. 6.30 og 8.00

Vi overvejer om hun skal puttes senere...

hvornår bliver jeres børn puttet og står op igen? Samt hvor meget sover de om dagen. I må gerne skrive hvor gamle de er.

Et tillægssp. får jeres børn "natmad" altså fast grød eller frugt indden de skal sove?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

jannebjerre

Hejsa

Felix er 10 mdr..

Han sover to lurer om dagen..

fra kl.9 - 10.30

fra kl.12 - 14

og så får han aftensmad sammen med os ca kl.17.20, kommer i bad og sover ca. 18.15 til 6.30/7.00...

Anmeld

16. januar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Lina er 1 år og 10 mdr. Hun sover mellem 1 og 2 timer til middag. Hun vågner kl. 6-7 og kommer i seng kl. 19 og sover indenfor 1/2 time.

Hun får en banan inden, at hun skal sove

Anmeld

16. januar 2011

afrobabies

Mussen2 skriver:

Vores datter er 19 mdr. hun sover ca 2 timer til middag og kommeri seng ved 19-19.30 tiden. hun står op ml. 6.30 og 8.00

hvornår bliver jeres børn puttet og står op igen? Samt hvor meget sover de om dagen. I må gerne skrive hvor gamle de er.

Et tillægssp. får jeres børn "natmad" altså fast grød eller frugt indden de skal sove?

Nu går jeg hjemme, så det betyder ikke så meget, hvornår min datter kommer i seng, hun er lidt over 2 år, men for et par måneder siden skulle vi ud af døren senest kl. 7, så der kom hun i seng mellem 19 og 20, og så passede det faktisk med at hun selv vågnede om morgenen, så det passede

Anmeld

16. januar 2011

Mussen2

MoarHvidovre skriver:

Lina er 1 år og 10 mdr. Hun sover mellem 1 og 2 timer til middag. Hun vågner kl. 6-7 og kommer i seng kl. 19 og sover indenfor 1/2 time.

Hun får en banan inden, at hun skal sove

Hvordan foregår det når i giver bananen- er det en fast del af rutinen eller er det på værelset eller? Er det noget i har stor glæde af?

Anmeld

16. januar 2011

Ni-ko-li-ne

Nikoline er 25 mdr...

hun kommer i send 19:00-20:00... og står op 06:30 ca...

sover 1½-2½ time til middag

Anmeld

16. januar 2011

B&J

daniel er 10½ månede kommer i seng kl 19 nogle gange 19,30 og sover til kl 7

Anmeld

16. januar 2011

SpunkenJo

Mussen2 skriver:

Hvorfor putte senere?

Det er da et helt perfekt tidspunkt. Sådan er det også her ca. 1900 plus minus, og sådan kommer det til at fortsætte helt frem til han skal i børnehave tror jeg. Min dreng er knap 22 mdr.

Han står op alt imellem 0530 og 0800.

Hvorfor tænker du på at ændre puttetidsounktet?

Anmeld

16. januar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Mussen2 skriver:

Hvordan foregår det når i giver bananen- er det en fast del af rutinen eller er det på værelset eller? Er det noget i har stor glæde af?

Det er en fast rutine. Først får de nattøj på og så ind i stuen og sidde, hvor de får en banan. Så får de børstet tænder og ind i seng, hvor de begge får sunget en sang og kys og kram

Anmeld

16. januar 2011

Mussen2

SpunkenJo skriver:

Hvorfor putte senere?

Det er da et helt perfekt tidspunkt. Sådan er det også her ca. 1900 plus minus, og sådan kommer det til at fortsætte helt frem til han skal i børnehave tror jeg. Min dreng er knap 22 mdr.

Han står op alt imellem 0530 og 0800.

Hvorfor tænker du på at ændre puttetidsounktet?

Her på det sidste har det taget lidt længe om at falde i søvn. Hun knævrer som et vandfald i sengen, derfor virker det som om hun ikke er helt træt nok. Samtidig synes jeg det er lidt tidlig at hun er vågnet kl. 6.30 de sidste par weekender Men eeeeeeeeeeelsker at have ro i huset om aftenen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.