Billedspam af Jonte 8,5 måned

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2011

A.

nååååååååååååååh hvpr er ha bare sød..

og synes at zafir kan også vise frem sine piger hvor er hun for resten synes ikke at jeg kan se hende her på det sidste?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

Rosa

Tjuhl skriver:

de der ører - I  it!!!

og zafir får rigtig slænget sig i sofahjørnet hvad?

Yes - når man får en ægte vikingediva på besøg, så skal der slænges!!! 

Anmeld

16. januar 2011

Rosa

Tutter skriver:

8,5 mdr? Du må da have skrevet forkert

Shit hvor er han lækker!! Elsker hans ansigt, så mild og glad

Tusind tak  Ja, han er nemlig blevet så superglad på set sidste! Han er virkelig en fest at være sammen med 

Anmeld

16. januar 2011

Rosa

A. skriver:

nååååååååååååååh hvpr er ha bare sød..

og synes at zafir kan også vise frem sine piger hvor er hun for resten synes ikke at jeg kan se hende her på det sidste?

Hun er her, men de er ved at sætte i stand derhjemme, så hun har ret travlt 

Jeg har flere billeder af hende og Frigg (som smilede HELE tiden undtagen foran kameraet ) - dem kan jeg jo lige smide ud på et tidspunkt! 

Anmeld

16. januar 2011

Rosa

Bavianis skriver:

Ja, jeg synes også bare tien flyver afsted... Jeg kan stadig huske at du var vildt frustreret over at du ikke havde nogen mave... Og nu sidder der bare sådan en basse der på køkkenbordet.

Ja jeg var nemlig så  - det tog jo 5 mdr før man kunne se at jeg var gravid  Og se nu bare der hvad der kom ud af det 

Anmeld

16. januar 2011

Moar'en

Han er altså bare vildt kær

Anmeld

16. januar 2011

ønskebørn74

Rosa skriver:

Her er nogle billeder igen igen igen  Men jeg synes bare han er så skøn, og det skal I da OGSÅ se 

Det tredie er et billede fra da Zafir, Tom og Frigg (og en sød kusine)var på besøg 

Så er der lidt blandede billeder og til sidst ude fra køkkenet her til aften hvor han og jeg hyggede og nød at det er vores sidste aleneaften inden Farmand kommer hjem igen 

Kh

Rosa 

Han er simpelthen for lækker... Nogle øjne han har det lille pus... 

Han bliver en rigtig hjerte knuser...

Lene

Anmeld

16. januar 2011

dorthemus

Rosa skriver:

Her er nogle billeder igen igen igen  Men jeg synes bare han er så skøn, og det skal I da OGSÅ se 

Det tredie er et billede fra da Zafir, Tom og Frigg (og en sød kusine)var på besøg 

Så er der lidt blandede billeder og til sidst ude fra køkkenet her til aften hvor han og jeg hyggede og nød at det er vores sidste aleneaften inden Farmand kommer hjem igen 

Kh

Rosa 

Store skønne glade dreng! Hold op han er jo ikke længere en baby!!!!  Gud hvor ser han bare stor ud

Og så spiser han stegt flæsk...lige en mand efter mit hoved. Det må han godt lige lære Runa når vi kommer den 8.

Anmeld

16. januar 2011

Rosa

Moar'en skriver:

Han er altså bare vildt kær

Tak - ja jeg synes også han er godt lagt ud 

Anmeld

16. januar 2011

Rosa

dorthemus skriver:

Store skønne glade dreng! Hold op han er jo ikke længere en baby!!!!  Gud hvor ser han bare stor ud

Og så spiser han stegt flæsk...lige en mand efter mit hoved. Det må han godt lige lære Runa når vi kommer den 8.

Det skal vi nok finde ud af  Det var oppe på Rådhuscafeen at han lige fik lov at sidde og gnaske i et stykke griseslik  Men ork - jeg disker da lige op med det herhjemme 

Nej - han ER ikke en baby længere - han er en tumling  Det eneste tidspunkt han er "baby" på er jo om natten når han skal trøstes og putter hos mig  Og selvom det sucker at skulle op om natten så gør jeg det glædeligt (de fleste nætter!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.