Hvor ville det bare være nemt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

282 visninger
2 svar
0 synes godt om
16. januar 2011

Lullaby

hvis man nogle gange kunne bestemme over andre.

Feks. min svigerinde er ved at finde sammen med sin sidste kæreste. Denne kæreste løj stort, var sammen med andre, ignorerede alle deres aftaler, slog op hver gang hun ikke syntes om hans ideer og derefter truede han hende og hackede hendes facebook hvor han skrev: Jeg vil dø.

Vi har alle meldt ud at vi ikke gider ham. Hun bor stadig hjemme og hendes mor har sagt at han ikke kommer derhjem og så må de finde andre steder at være.

Jeg ved da godt at man selv skal lære af sine fejl og derved opdage en masse om sig selv osv. Men det bliver hårdt at se hende om et stykke tid tude øjnene ud fordi han igen har dusket en anden..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

SussieThyssen

Lullaby skriver:

Feks. min svigerinde er ved at finde sammen med sin sidste kæreste. Denne kæreste løj stort, var sammen med andre, ignorerede alle deres aftaler, slog op hver gang hun ikke syntes om hans ideer og derefter truede han hende og hackede hendes facebook hvor han skrev: Jeg vil dø.

Vi har alle meldt ud at vi ikke gider ham. Hun bor stadig hjemme og hendes mor har sagt at han ikke kommer derhjem og så må de finde andre steder at være.

Jeg ved da godt at man selv skal lære af sine fejl og derved opdage en masse om sig selv osv. Men det bliver hårdt at se hende om et stykke tid tude øjnene ud fordi han igen har dusket en anden..

Tjaaa..sådan er det jo også at være forældre.
Man kan desværre ikke påtvinge sine børn at lære af ens egne fejl.
Man kan dele dem med dem og give dem ens betragninger...men ellers må man blot håbe på det bedste for dem.
Men du har ret...hvor ville det dog være dejligt, hvis man kunne lære andre af sine egne fejl og lære af andres.

Kærligst
Sussie

Anmeld

16. januar 2011

Pena

Lullaby skriver:

Årh jeg kender det alt for godt. Har også et par stykker i mit liv, som burde gøre præcis som jeg siger. Jeg ved jo bedst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.