Keld fra Brovst! (Video)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2011

loppen82

MoarJ skriver:

Jeg syntes han er knald hamrende god... 

Hvad synes I? 

http://www.youtube.com/watch?v=JE58tIYgsrI

Samtlige  hår rejste sig på mine arme og sagde du lige kuldegysninger... selv i hovedbunden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

Mira0911

loppen82 skriver:

Samtlige  hår rejste sig på mine arme og sagde du lige kuldegysninger... selv i hovedbunden.

Han er jo skide hamrende dygtig... 

Anmeld

16. januar 2011

Ryberg

Normalt så ser jeg ikke x-factor.... men så det hos en veninde i går.. og mine tårer trillede ned af kinderne pga. den mand... den mand elsker at synge.. og sikke en stemme...

Giv ham en mikrofon der står selv.. så skal man bare se!!

Og så tror jeg i øvrigt jeg vil følge med i x-factor.. netop pga. ham!!

og udgav han en CD, tror jeg faktisk jeg ville købe den!!

Anmeld

16. januar 2011

SussieThyssen

Eva. skriver:

Hvor synes du hans stemme er skadet...? det er jo netop det fantastiske at han slet ikke har skadet sin stemme og stadig synger så flot...og så har han jo levet af det førhen, rejst rundt med band osv..han blev alkoholiker og deraf og det han fik et slagtilfælde kommer hans rystelser...det med stemmen, det kaldes at man har eller synger med vibrator og det er jo kontrolleret af ham..

Fordi..jeg selv er prof sanger og har undervist sangere, samt kan høre stemmen ryster. Han har problemer med at holde den rene tone ind imellem, især når tonerne skal holdes længe, så synker renheden.

Anmeld

16. januar 2011

Dot D

Han var bare god, jeg synger selv og der skal normalt meget til at mine små hår rejser sig, men hold da op som de kom op og stå i går, og tårerne trillede. Det var lige så Sophie krammede mig, som for at sige: så så mor. Det gør det nok heller ikke ringere at det er én af mine absolutte yndlingssange.. Men Keld fra Brovst skal helt sikkert følges

Anmeld

17. januar 2011

Mira0911

KittyGirl skriver:

Normalt så ser jeg ikke x-factor.... men så det hos en veninde i går.. og mine tårer trillede ned af kinderne pga. den mand... den mand elsker at synge.. og sikke en stemme...

Giv ham en mikrofon der står selv.. så skal man bare se!!

Og så tror jeg i øvrigt jeg vil følge med i x-factor.. netop pga. ham!!

og udgav han en CD, tror jeg faktisk jeg ville købe den!!

Vil også følge X Factor nøje nu... 

Anmeld

17. januar 2011

Sees

Han er super dygtig, og sikke et gåpåmod!

MEN, som prof. sanger, må jeg også sige at han ikke giver mig gåsehud, eller tårer i øjnene.
Hans historie røre mig, og han har en rigtig god stemme, men ikke en stemme hvor jeg siger "WAUW!"
Jeg tror hans stemme har taget skade, samtidig med disse uheld. Skal han holde en tone længe, dykker han desværre, og slutter den meget brat, hvilket jeg ser som et meget stort problem for en sanger!

Men DYGTIG, det er han!

Anmeld

17. januar 2011

Mira0911

Sees. skriver:

Han er super dygtig, og sikke et gåpåmod!

MEN, som prof. sanger, må jeg også sige at han ikke giver mig gåsehud, eller tårer i øjnene.
Hans historie røre mig, og han har en rigtig god stemme, men ikke en stemme hvor jeg siger "WAUW!"
Jeg tror hans stemme har taget skade, samtidig med disse uheld. Skal han holde en tone længe, dykker han desværre, og slutter den meget brat, hvilket jeg ser som et meget stort problem for en sanger!

Men DYGTIG, det er han!

Han har virkelig en fantastisk stemme...  

Anmeld

17. januar 2011

Sees

MoarJ skriver:

Han har virkelig en fantastisk stemme...  

Det har han, absolut, men jeg ser ham ikke som en der kan gå hele vejen, på hans sangstemme!
Hvis han går hele vejen, tror jeg det bliver på hans baggrundshistorie, desværre.

Anmeld

17. januar 2011

Sees

SussieThyssen skriver:

Fordi..jeg selv er prof sanger og har undervist sangere, samt kan høre stemmen ryster. Han har problemer med at holde den rene tone ind imellem, især når tonerne skal holdes længe, så synker renheden.

Ej, jeg har lige skrevet næsten det samme - Sjovt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.