morfar forsættelse.. jeg gik op på 1 sal, ringede på

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

674 visninger
14 svar
0 synes godt om
16. januar 2011

mama09

døren blev åben, og det først min Morfar sagde var "kom her", og jeg gik lige ind i hans bamse favn og fik et kæmpe knus, imens vi begge sagde "jeg har savnet dig" - og så stortude vi begge 2.... (kæft jeg havde savnet det knus)! Da vi fik løsnet os fra hinanden, kom min Bedste og sagde "jamen Trine er det dig", og så faldte jeg i hendes favn og tude lidt mere....

Jeg fik stammet frem at jeg havde savnet dem, og elskede dem højt, og var bange for om de vil smække døren i igen, de sagde begge "nej nej du er altid velkommen her"..

Jeg kom ind og vi sad og hyggede og snakkede, græd lidt på skift (mest min morfar der sad og blev ved med at snøfte)

Vi blev enige om vi ikke behøves at snakke om fortiden, og de vil absolut ikke hører en undskyldning fra min side..

Jeg spurgte min Morfar hvorfor han ikke havde gjort noget? nu jeg havde prøvet at kontakte ham i 2 år, sidst med et brev i december.. Han svarede "pas, min skat, jeg var bange"..

Bedste blev ved med at gå rundt om mig og nusse mit hår, imens hun fortalte var glade de var...

Åhh suk, jeg var der i ca. 3 timer, spiste frokost med dem.. og jeg var virkelig min morfars 8 årige pige igen

Tak for opbakning, tøser - tak fordi i endelig fik mig til at ta afsted, ellers havde jeg har fået ro..

Så kan jeg ærge mig over, jeg ikke gjorde det noget før.. men tiden var nok bare ikke til det.. Det var den først idag!!

Min Morfar har hjerteproblemer samt hofteproblemer, så er overlykkelig over jeg tog mig sammen - og glæder mig til minderne/fremtiden med dem.....

Vi skal alle 3 derud snareste - nu skal de ha lov at sunde sig over jeg kom idag

Har aldrig været så lettet som jeg er NU!

Kan varmt anbefale det - Livet er for godt til fjender/uvenskaber - gør noget ved det!! måske det er forsent imorgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

Ni-ko-li-ne

Trinehw skriver:

døren blev åben, og det først min Morfar sagde var "kom her", og jeg gik lige ind i hans bamse favn og fik et kæmpe knus, imens vi begge sagde "jeg har savnet dig" - og så stortude vi begge 2.... (kæft jeg havde savnet det knus)! Da vi fik løsnet os fra hinanden, kom min Bedste og sagde "jamen Trine er det dig", og så faldte jeg i hendes favn og tude lidt mere....

Jeg fik stammet frem at jeg havde savnet dem, og elskede dem højt, og var bange for om de vil smække døren i igen, de sagde begge "nej nej du er altid velkommen her"..

Jeg kom ind og vi sad og hyggede og snakkede, græd lidt på skift (mest min morfar der sad og blev ved med at snøfte)

Vi blev enige om vi ikke behøves at snakke om fortiden, og de vil absolut ikke hører en undskyldning fra min side..

Jeg spurgte min Morfar hvorfor han ikke havde gjort noget? nu jeg havde prøvet at kontakte ham i 2 år, sidst med et brev i december.. Han svarede "pas, min skat, jeg var bange"..

Bedste blev ved med at gå rundt om mig og nusse mit hår, imens hun fortalte var glade de var...

Åhh suk, jeg var der i ca. 3 timer, spiste frokost med dem.. og jeg var virkelig min morfars 8 årige pige igen

Tak for opbakning, tøser - tak fordi i endelig fik mig til at ta afsted, ellers havde jeg har fået ro..

Så kan jeg ærge mig over, jeg ikke gjorde det noget før.. men tiden var nok bare ikke til det.. Det var den først idag!!

Min Morfar har hjerteproblemer samt hofteproblemer, så er overlykkelig over jeg tog mig sammen - og glæder mig til minderne/fremtiden med dem.....

Vi skal alle 3 derud snareste - nu skal de ha lov at sunde sig over jeg kom idag

Kan varmt anbefale det - Livet er for godt til fjender/uvenskaber - gør noget ved det!! måske det er forsent imorgen

skide godt Trine!

jeg er super glad på dine vegne og helt varm indeni nu....

Anmeld

16. januar 2011

TbCp

Neeej hvor er det bare godt at høre!

Fantastisk

Anmeld

16. januar 2011

otlitrom

Det er den dejligste update på dit indlæg fra i morges.

Jeg er glad for I havde sådan en dejlig dag!!

Anmeld

16. januar 2011

Barbamama

Ej hvor lyder det dejligt!! Sikke en genforening!!! Dejlig historie!!! Den løftede mit humør!

Anmeld

16. januar 2011

msax

Hvor er jeg glad for at læse dette indlæg - det er dejligt at høre at gensynet startede med et KRAM og stemningen var god.

Du fortjener et klap på skulderen, for det du har gjort idag kræver virkelig sin kvinde og sit mod.

Anmeld

16. januar 2011

anna-jonas

Sejt Trine.........................det er bare helt vidunderlig læsning.

Knus Mette

Anmeld

17. januar 2011

ChatH

Trinehw skriver:

ihh hvor godt Trine. Glad for at du fik det gjort og det endte lykkeligt

Anmeld

17. januar 2011

lion

Trinehw skriver:

døren blev åben, og det først min Morfar sagde var "kom her", og jeg gik lige ind i hans bamse favn og fik et kæmpe  

Hej.

Hvor er det bare  super godt at du kom derud og det endte godt.

Hvor er det godt at læse

Anmeld

17. januar 2011

mama09

Tak tøser Er også vildt lykkelig  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.