Gynækologisk undersøgelse og menstruation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.270 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. januar 2011

christinak

Ja som overskriften siger så har jeg endelig fået en tid til undersøgelse på Horsens sygehus fordi jeg har haft gentagende underlivsbetændelser, jeg skal derop imorgen og har selvfølgelig fået min menstruation Idag, er der nogen der har prøvet at være til gyn og samtidig have det.Jeg er pinlig nok iforvejen over at blive roder i underlivet og nu bløder jeg fandme også øv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

Tropez

Altså når man er i fertilitetsbehandling fx så bliver man scannet indvendig under mens, og jo det er da lidt ulækkert, men så er det heller ikke værre og tro mig man overlever i sidste ende 

Anmeld

16. januar 2011

SussieThyssen

christinak skriver:

Ja som overskriften siger så har jeg endelig fået en tid til undersøgelse på Horsens sygehus fordi jeg har haft gentagende underlivsbetændelser, jeg skal derop imorgen og har selvfølgelig fået min menstruation Idag, er der nogen der har prøvet at være til gyn og samtidig have det.Jeg er pinlig nok iforvejen over at blive roder i underlivet og nu bløder jeg fandme også øv

Så vidt jeg ved er det ret svært at lave undersøgelser og især at tage prøver under mens, men hvis jeg var dig, så ville jeg da ringe først i morgen tidlig til hospitalet og forhøre mig om det har nogen betydning.
Jeg kan ski godt forstå, du også er lidt pinlig over det med undersøgelser og mens...man er jo lidt privat i den retning...jeg er da.

Kærligst
Sussie

Anmeld

16. januar 2011

oo

jeg har altid fået at vide, både ved normal læge og ved fertilitetsklinikken, at det absolut ikke er noget problem at få lavet en gynækologisk undersøgelse samtidig med menstruation - med mindre man bløder virkelig virkelig kraftigt (hvilket jeg fx gør de første dage)

Anmeld

16. januar 2011

Filippa & Liva

Jeg ville ringe og høre ad..

håber de intet har imod det og kan få dig undersøgt, dog har jeg selv prøvet at en gynækolog ikke ville undersøge mig pga. jeg havde mens.  

Anmeld

17. januar 2011

christinak

Hej alleSå har jeg været til undersøgelse, og der gjorder bestemt ikke noget at jeg havde menstruation, havde en rigtig flink kvindelig læge.

Anmeld

17. januar 2011

SussieThyssen

christinak skriver:

Hej alleSå har jeg været til undersøgelse, og der gjorder bestemt ikke noget at jeg havde menstruation, havde en rigtig flink kvindelig læge.

Super...og så gik det godt??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.