Har brug for gode råd her

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

697 visninger
12 svar
0 synes godt om
16. januar 2011

Anonym trådstarter

Helt kort: Hvad gør man hvis man er vid med en lærer? Skal jeg go for it? Eller bare glemme det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

Bavianis

Det kommer an på om du går i folkeskole, gymnasium - eller er ved at tage en videregående uddannelse samt hvor gammel du er...

Anmeld

16. januar 2011

TTM

Så længe man går på skolen ; stort NO-GO!

Læreren må heller ikke indlede forhold til eleverne, heller ikke selvom de er på samme alder...

Hvis man ikke længere går på skolen, ville jeg sige; Har i samme alder (ca) så go-4-it...

Anmeld

16. januar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Helt kort: Hvad gør man hvis man er vid med en lærer? Skal jeg go for it? Eller bare glemme det

Rent etisk, er det ikke tilrådeligt at indlede et forhold til en lærer, og er man under 18 er det et "no-go".
Jeg ville se tiden an og se om det evt. kan udvikle sig uden et direkte forhold mens man er igang med skolen/uddannelsen eller hvad det nu kan være.
Blomstrer følelserne undervejs fra begge sider, jamen så kan man jo tage det op efter endt skolegang.
Jeg gik på gymnasiet med en pige, hvor hun og en af skolens matematiklærere faldt for hinanden.
Alle vidste det godt, men de lod det hvile indtil hun var færdig med skolen, og de er stadig gift

Kærligst
Sussie

Anmeld

16. januar 2011

Anonym trådstarter

Bavianis skriver:

Det kommer an på om du går i folkeskole, gymnasium - eller er ved at tage en videregående uddannelse samt hvor gammel du er...

Jeg er i gang med noget enkeltfag på VUC. Jeg er 24 og han er 30.

Anmeld

16. januar 2011

Faith

Anonym skriver:

Der er vel osse spørgsmålet om han er gift eller på anden måde "taget"....

Anmeld

16. januar 2011

Bavianis

Anonym skriver:

Jamen så kan jeg da ikke se der skulle være noget galt i det!

Du skal måske blot tænke på hvor mange timer du har ham om ugen - hvis han nu ikke deler din interesse, kunne det blive lidt... Træls. Men go for it siger jeg. Der er jo også mange der møder hinanden på arbejdspladsen.

- Og så kunne det da være sjovt hvis du holdt os opdaterede, det er da en sød og sjov historie

Anmeld

16. januar 2011

Anonym trådstarter

Jeg ville ikke have spurgt hvis ikke jeg følte at der var et eller andet gengældt. Han var med til noget fredagsbar hvor vi helt sikkert flirtede en del. Og han endte med at følge mig hjem og et lille kys på kinden blev det også til. Bliver helt varm i kinderne nu når jeg sidder og tænker tilbage på det

Anmeld

16. januar 2011

Lotus86

Do it.. Tænk nu hvis han er dit livs kærlighed

Anmeld

16. januar 2011

nilletøz

go for it!
Jeres følelser lyder til at være gengældt!

Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.