Bryllup???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

279 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. januar 2011

Kvindemin

Hvad betyder det for jer at blive gift?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

Aves.

Chritinap skriver:

Intet...det er ikke med i mine drømme.. ejheller parcelhus og webergrill

Anmeld

16. januar 2011

Malene84

Chritinap skriver:

Hmmm... nu har jeg plaget om det så længe, så jeg begynder selv at være i tvivl  Men for mig betyder det, noget som jeg ikke rigtig kan sætte ord på. Det er bare det rigtige  Det er et løfte til hinanden om troskab, venskab, osv. og det ville vi jo i realitetn kunne sige til hinanden uden at blive gift - men - synes det er noget helt, helt særligt at blive gift

og jeg ser meget frem til den dag det sker

Anmeld

16. januar 2011

B&J

at man siger ja til hinanden og det lille ja er så stort og i mine øre betyder det for altid <selv om nogle desværre går fra hinanden) men det er også kun noget jeg vil gøre engang og helst med ham jeg har nu

Anmeld

16. januar 2011

LinLin

Det betyder ikke noget Har aldrig drømt om bryllup og ægteskab...  Har det jeg vil have - helt uden at jeg har skrevet under på det

Anmeld

16. januar 2011

Kay

Chritinap skriver:

for mig er det den dag at man fejre kærligheden til hinanden (jeg er ikke kristen), og så giver det jo en skattemæssig fradrags fordel...

Anmeld

16. januar 2011

Dot D

Chritinap skriver:

Først og fremmest at vi så er os to for altid, men helt sikkert også for at sikre hinanden og børnene, ved godt det kan gøres på mange måder, men at blive gift er da en ret god måde at gøre det på

Anmeld

16. januar 2011

ønskebørn74

Chritinap skriver:

Alt, det var den største dag i mit liv... at stå ved min mands side og love ham foran alle vore kære at elske ham og være hans for altid.. Troskab kærlighed i medgang og modgang.. At se hans øjne fyldes af kærlighed ved mine ord at se hans øjne fyldes af tårer af lykke og det samme ske ved mig, da jeg hører samme ord fra ham... Aldrig har et menneske givet mig så meget som ham og jeg vil give ham alt... Jeg elsker ham så inderligt at ord ikke er nok..!!.... Elsker ham mere dag for dag og vi har nu 12år på bagen.. Jeg er taknemmelig for hver eneste af dem... Ingen mand kan måle sig med ham.. I hans favn er kærlighed, dyb passion og tryghed... Jeg vil altid være hans, til den dag jeg udånder og der vil hans navn være på mine læber..

Anmeld

16. januar 2011

Astrid P

Jeg troede ikke det betød noget... Vi blev gift for at sikre hinanden og vores datter, og så fordi vi frygteligt gerne ville holde en fantastisk fest for vores venner og familier. Jeg synes dog alligevel, at det har gjort en forskel. Lad mig forklare: Jeg har også altid tænkt, at jeg ikke behøvede papir på min kærlighed, en ring som bevis eller andet. Det med at sige ja, det gør man jo hver eneste dag til hinanden, om man er gift eller ej. Men jeg må indrømme, at det gør en følelsesmæssig forskel for mig. Det har givet vores kærlighed, og samtidig løftet om at ville arbejde for den, et evighedsperspektiv, som jeg synes er smukt. Jeg er ikke naiv. Jeg ved, at man ikke kan love noget som helst for evigt. Jeg ved, at der kan ske ting hver eneste dag, som ændrer de løfter vi giver. Men jeg ved også, at det var den smukkeste og mest kærlighedsfyldte dag i mit liv, og jeg ville ikke ønske at være den foruden!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.