Hvad siger denne test?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2011

Lotus86

thilde-tusindfryd skriver:

Man siger jo, at teststregen skal være lige så tydelig som kontrolstregen, så jeg vil sige, at den er negativ.

Men kan da godt ane en svag teststreg. Det er bare ikke nogen sikkerhed, for testene kan være så forskellige. Så prøv igen om nogle dage.

Er du sikker på du ikke tænker på ægløsningsteste? Det skal stregerne nemlig være lige tydelige, men på en graviditetstest skal der bare være en lyserød streg nr. 2, den behøver ikke være lige så tydelig som kontrolstregen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

Kay

Hm, nå....lyder mystisk....jeg har overvejende brugt nogle af de der stribs, som man kan købe på nettet. Men jeg har altid dobbelttjekket med en alm. fra apoteket.

Orker ikke lige hive brugsvejledningen frem, må jeg indrømme. Det vigtigste er jo også, hvad der står på anvisninger på den test, der er brugt i dette tilfælde. Der kan sikkert være forskel. Også på følsomheden af testene, altså hvor højt HCG niveauet skal være, før den tester positivt.

Men uanset er det jo altid en god ide at kontroltjekke, for der kan være fejl på testen. Det har jeg oplevet mindst 1 gang.

tja... det ved jeg ik... har aldrig fået to streger... jeg bruger dem fra netto... dem kender jeg flere der har testet posetivt og rigtig med... ved ikke om jeg vil kontrolere med dem fra apotektet....det finder jeg ud af til den tid...

Anmeld

16. januar 2011

Lotus86

Anonym skriver:

Hvad siger i piger til denne test positiv, eller negativ
kan ikke få den skarpere desværre.

Jeg kan sagtens se at der er noget lyserødt ved siden af kontrolstregen, men synes det ser meget mærkeligt ud, prøv igen i morgen og se hvad den siger

Anmeld

16. januar 2011

trineRR

det er alt for svært at se...

Anmeld

16. januar 2011

aarhusmor

Ok, det ved jeg ikke, hvor du læst. Men på de pakker, jeg har brugt, har der altid stået, at teststregen skal være lige så tydelig som kontrolstregen. Og jeg har taget RIGTIG mange test, for jeg har to forsøg bag mig, som mislykkedes.

Ellers så skal jeg da ihf huske MEGET forkert ift. hvad der stod på de pakninger......

Til gengæld må jeg så sige, at jeg altid i praksis har oplevet, at hvis jeg ikke var gravid, så var der med sikkerhed ikke engang en antydning af en teststreg. Så hvis der har været bare en svag streg, har jeg som regel været gravid.

Det lyder mystisk. Nu har jeg været gravid mere end de fleste og har aldrig oplevet at der står det.

Anmeld

16. januar 2011

thilde-tusindfryd

16. januar 2011

Mira0911

Anonym skriver:

Jeg kan desværre ikke se det... Billedet er meget sløret/utydeligt... 

Anmeld

16. januar 2011

afrobabies

Anonym skriver:

Det er meget sløret, men jeg synes da at der er to streger, der er jo mellemrum mellem de to streger.....

Anmeld

16. januar 2011

betiinsen

Man siger jo, at teststregen skal være lige så tydelig som kontrolstregen, så jeg vil sige, at den er negativ.

Men kan da godt ane en svag teststreg. Det er bare ikke nogen sikkerhed, for testene kan være så forskellige. Så prøv igen om nogle dage.

Nej det skal den ikke, det er kun ægløsningstest, ikke normalt ved graviditetstest, der skal bare være en streg.. Man er gravid uanset hvor tydlig..

Og med hensyn til testen, synes jeg godt jeg kan ane en streg, men det er ikke et tydligt billed, så se om du kan tage et bedre eller forsøg igen i morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.