Nogle der gider have mig med??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

899 visninger
16 svar
0 synes godt om
16. januar 2011

PernilleB

Hey alle i dejlige damer...!!

Jeg har nu længe beundret jeres smukke og lækre kager..!!! Og jeg vil så gerne være med i rampelyset... Så tænkte på om der er en sød pige/dame i nordsjælland, nær eller i Hillerød eller Helsinge, der i den nærmeste tid skal til at lave en a disse fantastiske kager, som gider inviterer mig med så jeg kan se hvordan man gør og kommer i gang og sådan... Det lyder måske lidt.... Ja, at invitere en fremmede til at se på man bager kage, men jeg har brug for at se det blive gjort...!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

Polkaprik

PernilleB skriver:

Jeg har nu længe beundret jeres smukke og lækre kager..!!! Og jeg vil så gerne være med i rampelyset... Så tænkte på om der er en sød pige/dame i nordsjælland, nær eller i Hillerød eller Helsinge, der i den nærmeste tid skal til at lave en a disse fantastiske kager, som gider inviterer mig med så jeg kan se hvordan man gør og kommer i gang og sådan... Det lyder måske lidt.... Ja, at invitere en fremmede til at se på man bager kage, men jeg har brug for at se det blive gjort...!!!

Bor desværre ikke i nærheden men du skal da være så hjertelig velkommen her i Slagelse. Jeg laver jo næsten kager hele tiden..lol..

Michelle

Anmeld

16. januar 2011

Kvindemin

Polkaprik skriver:

Bor desværre ikke i nærheden men du skal da være så hjertelig velkommen her i Slagelse. Jeg laver jo næsten kager hele tiden..lol..

Michelle

Hvor sødt af dig.
Jeg søger en nær Silkeborg

Anmeld

16. januar 2011

tioyv

Hvor sødt af dig.
Jeg søger en nær Silkeborg

bor i viborg og laver også nogle kager (kig i album) og du er velkommen med på en kigger

Anmeld

16. januar 2011

PernilleB

Polkaprik skriver:

Michelle

Hehe. tak hvor er du sød...!! Er geografi-spade, er det sydsjælland..??

Anmeld

16. januar 2011

Manakauapo

PernilleB skriver:

Nu bor jeg jo godt nok i Nyborg på Fyn, men jeg skal holde kagemøde på lørdag. Det er godt nok lidt væk, men du skal være mere end velkommen, hvis du har lyst

Anmeld

16. januar 2011

nattergalen

ihhh hvor gad jeg også godt at kunne det i kan, det er bare så fantastisk flot, så hvis der er nogen i københavn el nær området der vil have mig med på en kigger, så må i gerne sige til.. 

Det er bare sådan nogle flotte kager der bliver vist herinde.. 

Anmeld

16. januar 2011

Polkaprik

PernilleB skriver:

Hehe. tak hvor er du sød...!! Er geografi-spade, er det sydsjælland..??

Njaaa.. Ikke så langt syd på endda. Slagelse er tæt på Korsør og Storebæltbroen

Anmeld

16. januar 2011

PernilleB

Kageteenageren skriver:

Nu bor jeg jo godt nok i Nyborg på Fyn, men jeg skal holde kagemøde på lørdag. Det er godt nok lidt væk, men du skal være mere end velkommen, hvis du har lyst

puha det er lidt tidligt må jeg sige... for jeg skal indlægges onsdag, så skal lige på dupperne igen inden jeg skal nogle steder...

Anmeld

16. januar 2011

PernilleB

Polkaprik skriver:

Njaaa.. Ikke så langt syd på endda. Slagelse er tæt på Korsør og Storebæltbroen

Okay så... håber lidt på a vi kan lokke en her tættere til københavn... vi er flere her i nordsiden der gerne vil kigge, og det kunne være sjovt a prøve a få en hertil som gider vise det til flere på en gang... hvor man ev siger, a vi giver hver 50,- til en der gider komme, hvis vi er 5-7 tøser, og så der kommer en og viser os det... ved jeg ikk hva du siger til..??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.