Bobles - erfaringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.886 visninger
12 svar
0 synes godt om
16. januar 2011

TineA

Ja, jeg ser disse Bobles figurer overalt og hører, at de er så gode, men hvad er liiiige de er "kan" ? Jeg sidder bare og tænker , " Er det egentlig ikke bare stykke skumgummi til 1000 kr "

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

SpunkenJo

W010910 skriver:

Ja, jeg ser disse Bobles figurer overalt og hører, at de er så gode, men hvad er liiiige de er "kan" ? Jeg sidder bare og tænker , " Er det egentlig ikke bare stykke skumgummi til 1000 kr "

Jo det er netop et stykke gummi helt op til 1000 kr!!!

De har flot design, fine farver, og er i det hele taget bare pæne

Men men men, vi har den der fisk i mellem, og mand den kan skabe glæde. Man kan trille den, stå på den, hoppe ned fra den, bruge den til at kravle op på noget andet med, trille den henover kroppen På drengen og meget meget mere.

Vi er glade for vores, og så erstatter den faktisk en skammel mens den samtidig er et stykke legetøj.

Jeg vil gerne ha flere dyr, helst elefanten for den kan man gynge i

Anmeld

16. januar 2011

TineA

Okay, så hvilken aldersgruppe passe dette legetøj så til? Jeg har en dreng på snart 5 måneder, så han er vel stadig lidt for "ung" til det?

Anmeld

16. januar 2011

SpunkenJo

W010910 skriver:

Okay, så hvilken aldersgruppe passe dette legetøj så til? Jeg har en dreng på snart 5 måneder, så han er vel stadig lidt for "ung" til det?

Når han begynder selv at rejse sig op af ting begynder den at have sin værdi

Måske kylligen kan være en hitter allerede nu her? Den her heller ikke så dyr

Og så ellers derfra

Anmeld

16. januar 2011

MaliksMor

W010910 skriver:

[K]Hejsa.

Min søn på otte snart ni måneder er utrolig glad for hans, det er en gynge. Også som der blev skrevet lige før er de bare MEGET pænere frem for en alm. vippe i træ fx.
- han kan ikke selv sidde og gynge på den, men hvis vi holder ham imens den gynger er den bare et HIT!

vi gav 1000kr for vores (med forsendelse, mener jeg) og synes den er alle pengene værd. Da den også kan bruges længe og til mange forskellige ting

Anmeld

16. januar 2011

Mullebergen

Vi har elefanten, to store fisk, en lille fisk og to kyllinger 

Herhjemme bliver de brugt til adskillelige ting; Forhindringsbane, "Jorden er giftig", vipper, balanceøvelser, skamler osv. og både Hjalte og jeg elsker dem 

Han har faktisk fået alle dyrene inden for den samme måned, da han har fødselsdag i december (og så har Kamille også fået en, allerede) og jeg er glad for at jeg ventede til han blev 3 år. 

Vi har før været hjemme ved folk der havde dem og der har han ikke ænset dem.

Som sagt elsker vi Bobles herhjemme og håber at vi snart kan føje Dennis Dille til familien 

Anmeld

16. januar 2011

Mullebergen

De kan forresten købes billigere i LIC, end andre steder hvis du kender en der enten har medlemskort dertil eller forbrugsforeningskort. -Vi har i hvert fald sparet en hel del ved at købe dem derude 

Anmeld

16. januar 2011

Lunae

Camille fik krokodillen i dåbsgave og så fik hun gyngehesten og hvalen i julegave! Hun er kun 4 mdr og har ikke brug for dem endnu, men er ret sikker på, at de nok skal blive et hit, når hun begynder at kunne rejse sig op af tingene

Anmeld

16. januar 2011

Tkcuf

Vi har elefanten i en fed lilla farve- den bliver brugt til intet mindre end alt.. Praktisk og super fed! Den er en vippe, en skammel, et bord, en elefant- og tilmed også en dørvagt Og sylvaniens dyrene klatre på den Vores pige er knap 3 år.

Anmeld

17. januar 2011

TineA

SpunkenJo skriver:

Når han begynder selv at rejse sig op af ting begynder den at have sin værdi

Måske kylligen kan være en hitter allerede nu her? Den her heller ikke så dyr

Og så ellers derfra

Hm, men hvad "kan" kyllingen? Hehe, jeg har stadig lidt svært ved at se pointen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.