Øvelse til barnedåben

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

975 visninger
13 svar
0 synes godt om
16. januar 2011

ChatH

Skal have kage med i mødregruppen i morgen for at øve mig lidt til barnedåben. det gik slet ikke som det skulle. fyldet bliver ved med at trænge gennem smørlaget men håber det holder nu.. HMM! barnedåbs kagen skal bare være hvid og så med converse skoene på toppen

Nåh men lige lidt billeder.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

Dot D

Hvor blev den flot Rigtig godt gået

Anmeld

16. januar 2011

ChatH

Dot D skriver:

Hvor blev den flot Rigtig godt gået

ÅRHHH er slet ikke tilfreds.. må jeg spørge hvor meget smørcreme du laver til sådan en rund kage for syntes slet ikke der var nok af det jeg lavede

Anmeld

16. januar 2011

Dot D

Chatarina skriver:

ÅRHHH er slet ikke tilfreds.. må jeg spørge hvor meget smørcreme du laver til sådan en rund kage for syntes slet ikke der var nok af det jeg lavede

Rigeligt, hi hi, nej det var ikke et pænt svar, hi hi. Håber du kan tage min dårlige humor Jeg laver som regel  en pakke flormelis, 1 - 1,5 pk blødt smør(helst kun én), en ordentlig klat nutella og 4 - 6 past.æggeblommer, også smøre jeg op flere gange. Har til en almindelig kage helt sikkert lidt tilovers

Anmeld

16. januar 2011

Dot D

Et lille trick til at holde frugtmoussen "inde" i kagen er, at tage en sprøjtepose og putte noget smørcreme i og sprøjte en pølse hele vejen i kanten på den nederste bund INDEN du putter bærmoussen på, så holder den lidt på det og det er 100 gange nemmere at smøre op

Anmeld

16. januar 2011

ChatH

Dot D skriver:

Rigeligt, hi hi, nej det var ikke et pænt svar, hi hi. Håber du kan tage min dårlige humor Jeg laver som regel  en pakke flormelis, 1 - 1,5 pk blødt smør(helst kun én), en ordentlig klat nutella og 4 - 6 past.æggeblommer, også smøre jeg op flere gange. Har til en almindelig kage helt sikkert lidt tilovers

Fnis er total til dårlig humor

okay så har jeg da også lavet alt for lidt

er det så en kærgården pk. altså 250gr du bruger??

Anmeld

16. januar 2011

ChatH

Dot D skriver:

Et lille trick til at holde frugtmoussen "inde" i kagen er, at tage en sprøjtepose og putte noget smørcreme i og sprøjte en pølse hele vejen i kanten på den nederste bund INDEN du putter bærmoussen på, så holder den lidt på det og det er 100 gange nemmere at smøre op

århh du er et geni. tak for fiffet

Anmeld

16. januar 2011

Dot D

Chatarina skriver:

århh du er et geni. tak for fiffet

Jeg bruger altid bloksmør til smørcreme, det "tørre" hårdt op, det gør kærgården ikke på samme måde, men ja, 250 g pakker Før brugte jeg usaltet smør, men efter jeg mest bruger den ovenstående smørcreme, bruger jeg bare helt alminelig og den billigste bloksmør, det smager ikke af salt

Det var så lidt med fiffet, det er også bare noget jeg har fundet på hen ad vejen, ved ikke om andre gør det samme, men her virker det helt fjong

Anmeld

16. januar 2011

Bavianis

Jeg gad godt være i mødregruppe med dig...

Anmeld

16. januar 2011

ChatH

Bavianis skriver:

Jeg gad godt være i mødregruppe med dig...

årh tak, hvor er du sød!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.