Vil have men vil ikke give :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

640 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. januar 2011

FamilienSørensen

Hejsa baby.dk

Overskriften er lidt hård, men faktum er at det er sandhed

Jeg er medlem af 3 babysider Baby.dk Libero.dk Og min-mave.dk

Men jeg er mest aktiv på Baby.dk.

Jeg har oprettet bruger på libero fordi jeg meget gerne vil have den libero startpakke og den tumling startpakke de tilbyder, men jeg har ikke lyst til at deltage i deres forummer.

Jeg er medlem af min-mave fordi de tilbyder den liberostartpakke og et gavekort på 100 kr til en babyhjemmeside, men de tilbyder ikke tumlingpakken.

Men jeg er bange for at hvis jeg ikke deltager bare lidt bliver min profil inaktiv.

Jeg lyder måske grådig, men når nu det er gratis og tilregnet til garvide damer hvorfor ikke bare tage imod tilbuddet

Hvad kan jeg gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

mariamiss6

På libero behøver man slet ikke deltage i noget som helst for at få de pakker....

Jeg er sikker på tilfældet er det samme på min-mave

Anmeld

16. januar 2011

LilyMarleen

Jacob&Kusuma skriver:

Hejsa baby.dk

Overskriften er lidt hård, men faktum er at det er sandhed

Jeg er medlem af 3 babysider Baby.dk Libero.dk Og min-mave.dk

Men jeg er mest aktiv på Baby.dk.

Jeg har oprettet bruger på libero fordi jeg meget gerne vil have den libero startpakke og den tumling startpakke de tilbyder, men jeg har ikke lyst til at deltage i deres forummer.

Jeg er medlem af min-mave fordi de tilbyder den liberostartpakke og et gavekort på 100 kr til en babyhjemmeside, men de tilbyder ikke tumlingpakken.

Men jeg er bange for at hvis jeg ikke deltager bare lidt bliver min profil inaktiv.

Jeg lyder måske grådig, men når nu det er gratis og tilregnet til garvide damer hvorfor ikke bare tage imod tilbuddet

Hvad kan jeg gøre?

Jeg har også bestilt de der pakker, og jeg har ALDRIG deltaget i noget som helst derinde, men pakkerne er da kommet troligt ;-) Så lad du bare vær med det, du skal nok få demn alligevel :-)

Anmeld

16. januar 2011

FamilienSørensen

mariamiss6 skriver:

På libero behøver man slet ikke deltage i noget som helst for at få de pakker....

Jeg er sikker på tilfældet er det samme på min-mave

Tak for svar, det var da dejligt fordi jeg oprettede profil derinde første dag jeg troede jeg var garvid og jeg er da lidt ked af at skulle bare tage imod og ikke deltage, men jeg synes bare at baby.dk er et rigtig fedt sted at være og her vil jeg bruge min enegi

Anmeld

16. januar 2011

FamilienSørensen

LilyMarleen skriver:

Jeg har også bestilt de der pakker, og jeg har ALDRIG deltaget i noget som helst derinde, men pakkerne er da kommet troligt ;-) Så lad du bare vær med det, du skal nok få demn alligevel :-)

Tusind tak for svar Det var godt nok dejligt så man ikke skal bruge tid på det mere når jeg nu har det så godt herinde på baby.dk

Anmeld

16. januar 2011

slettet_7530

Jacob&Kusuma skriver:

Tak for svar, det var da dejligt fordi jeg oprettede profil derinde første dag jeg troede jeg var garvid og jeg er da lidt ked af at skulle bare tage imod og ikke deltage, men jeg synes bare at baby.dk er et rigtig fedt sted at være og her vil jeg bruge min enegi

Min mave er blevet så kæmpestort så jeg er mere end 100 procent sikker på at  Birgit ikke opdager du ikke deltager aktivt

Anmeld

16. januar 2011

FamilienSørensen

Albertesmor skriver:

Min mave er blevet så kæmpestort så jeg er mere end 100 procent sikker på at  Birgit ikke opdager du ikke deltager aktivt

Er Birgit navnet på den person der har Mim-mave

Anmeld

16. januar 2011

slettet_7530

Jacob&Kusuma skriver:

Er Birgit navnet på den person der har Mim-mave

Ja

Anmeld

16. januar 2011

FamilienSørensen

Albertesmor skriver:

Ja

Okay hehe Så må dette blive i mellem os 2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.