Vil da lige vise lidt billeder fra vores hyggedag igår. 
Først var vi en tur i biografen og se "Min Søsters Børn vælter Nordjylland". Rigtig sjov børnefilm, som godt kan anbefales. Dog ikke til mostre som mig! Jeg syntes der var et par punkter, hvor den var ret uhyggelig.
Det var til stor sjov hos trolden.
Hun var flad af grin, da jeg sad og kiggede på hende, istedet for på filmen..
Men ellers sad vi bare og grinede. Den var faktisk ret sjov. Især da onkel Erik kom op at sidde på nedrydningskuglen.. 
Jeg købte (?!) bundene (I know - shame on me) og lavede jordbærfyldet, der skulle i. Og så lavede niecen resten af den. Skar bananerne i skiver. Kom et lag jordbærcreme på hver bund og lagde bananer på og alt den andet. Jeg skar dog bundene ud i hjerteformen. Det turde hun ikke.. 
Det var hyggeligt, men godt nok også besværligt med en lille pige på 5 år som medhjælp i køkkenet. Mindes godt nok de der episoder, hvor hun stod og brokkede sig over hun havde fået fedtede fingre?! Jamen kære søde lille Emma. Du har lige stået med hele hånden nede i skålen med jordbærcreme for at få alle rester ud.

Eller når den "onde" moster måtte skælde lidt ud, fordi hun stak af, da opvasken kaldede. Utroligt så hurtigt, hun kunne stikke halen mellem benene og smutte ind på kontoret og spille Oline. 
Kagen bestod af:
Lyse bunde
Jordbærfyld
Bananskiver og reven chokolade
Og så slik på toppen
Lige en sammensætning efter hendes smag.
Og jeg må da også indrømme, at det faktisk smagte bedre end jeg havde troede. Bananerne løftede virkelig lidt at det søde. Det spillede i hvertfald ret godt sammen! 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld