Træningsstop..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

373 visninger
2 svar
0 synes godt om
16. januar 2011

Nadia Foged

Hej

Er man helt mærkelig hvis man synes det er svært pludselig at skulle være ligeglad med hvor "tyk" man bliver?

Jeg trænede inden jeg blev gravid hver evig eneste dag, fordi jeg ønskede en flot figur og at få en helt flad mave, og der nåede jeg til, men så blev jeg gravid, og nu er den jo ikke ligefrem flad..

Kender jo self årsagen til den bliver større, hvilket jo er en helt fantastisk grund, men synes stadig det er svært.

Knus herfra ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

K.Rehder

Kender det alt for godt Det er svært lige pludselig at se vægten stige i vildskab, når man altid er gået meget op i sin krop og sit udseende. Og det er umuligt at få sine gode gamle jeans op over hofterne

Det er jo bare ikke andet for end at starte træningen op igen hurtigst muligt efter fødslen

Anmeld

16. januar 2011

Nadia Foged

Kloks Kone skriver:

Kender det alt for godt Det er svært lige pludselig at se vægten stige i vildskab, når man altid er gået meget op i sin krop og sit udseende. Og det er umuligt at få sine gode gamle jeans op over hofterne

Det er jo bare ikke andet for end at starte træningen op igen hurtigst muligt efter fødslen

uden tvivl, min vægt stiger dog ikke rigtig pt, men var heller ikke vægten jeg så på, for da jeg styrketrænede en del også ku jeg ikke regne med vægten

Men bare det ikke at kunne passe noget af sit tøj, kan ikkepasse nogle af mine bukser mere ..

men ja starter også træningen op så hurtigt som muligt efter fødslen bliver fantastisk ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.