Hvad ville du gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

746 visninger
11 svar
0 synes godt om
16. januar 2011

StineW

Hej alle sammen.

Nu vil jeg lige prøve at høre jeres mening om følgende.

I juni 2006 blev min mand og jeg gift, og min prisessedrøm gik i opfyldelse. Kjolen blev købt hos Karim Design, brugt den ene gang, og den har så lige siden hængt i et skab... : (

Jeg går så og overvejer at sælge den, men jeg er mega i tvivl om det kan betale sig på nogen måde. Jeg har kigget på Dba og der er ikke rigtig nogle i samme " liga " som min, så hvor søren sætter mn så lige sådan en sag til salg???

Nogle forslag?

Håber på noget hjælp fra alle jer kloge kvinder.

Knus Stine.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

afrobabies

StineW skriver:

Hej alle sammen.

I juni 2006 blev min mand og jeg gift, og min prisessedrøm gik i opfyldelse. Kjolen blev købt hos Karim Design, brugt den ene gang, og den har så lige siden hængt i et skab... : (

Jeg går så og overvejer at sælge den, men jeg er mega i tvivl om det kan betale sig på nogen måde. Jeg har kigget på Dba og der er ikke rigtig nogle i samme " liga " som min, så hvor søren sætter mn så lige sådan en sag til salg???

Nogle forslag?

Knus Stine.

Hvad med sådan nogle steder, hvor man kan leje kjoler, kan man ikke sælge den dertil??? Ikke at jeg har så meget forstand på det....

Anmeld

16. januar 2011

L.J.L

StineW skriver:

Hej alle sammen.

Nogle forslag?

Knus Stine.

hvorfor skulle du ikke kunne sætte den til salg på DBA? Hvis budene er for små takker du jo bare nej

Anmeld

16. januar 2011

StineW

linselouise skriver:

hvorfor skulle du ikke kunne sætte den til salg på DBA? Hvis budene er for små takker du jo bare nej

Jeg kunne selvfølgelig bare prøve md dba, har bare ikke lige set så mange kjoler til 65.000 kr derinde, så troede måske ikke lige det var der kunderne til sådan en var.

Men det er selvfølgelig et forsøg værd.

Udlejningsbureau er self. også en mulighed som er værd at undersøge.

Tak for hjælpen begge to.

Anmeld

16. januar 2011

L.J.L

StineW skriver:

Jeg kunne selvfølgelig bare prøve md dba, har bare ikke lige set så mange kjoler til 65.000 kr derinde, så troede måske ikke lige det var der kunderne til sådan en var.

Men det er selvfølgelig et forsøg værd.

Udlejningsbureau er self. også en mulighed som er værd at undersøge.

Tak for hjælpen begge to.

ellers kan du jo prøve trendsales, og QXL også, ved ikke om Lauritz.com er en mulighed, eller om de mest sælger antikviteter..

Anmeld

16. januar 2011

Mor-til-asta-09

StineW skriver:

Hej alle sammen.

Nogle forslag?

Knus Stine.

Hvorfor ikke gemme den, også kunne det være nogle af dine dejlige unger vil have lavet deres konfirmationskjoler ud af den?? det synes jeg ville være så smukt...

Anmeld

16. januar 2011

StineW

Mor-til-asta-09 skriver:

Hvorfor ikke gemme den, også kunne det være nogle af dine dejlige unger vil have lavet deres konfirmationskjoler ud af den?? det synes jeg ville være så smukt...

Rigtigt nok, det er bare så f...ns mange penge at have hængende i skabet...

Anmeld

16. januar 2011

eElak

65000 kroner!  
Vildt nok..

Jeg ville foreslå Trendsales eller undersøge muligheden i udlejningsforretninger som flere forslår.  

Anmeld

16. januar 2011

Mussi30

StineW skriver:

kjoler til 65.000 kr

Nu bliver jeg jo død-nysgerrig Har du ikke et billede af den?

Jeg tror aldrig jeg kunne finde på at bruge 65.000 på en brudekjole, så nu er jeg jo vildt nysgerrig efter hvordan sådan en ser ud?

Anmeld

16. januar 2011

Mor-til-asta-09

StineW skriver:

Rigtigt nok, det er bare så f...ns mange penge at have hængende i skabet...

Ja det er rigtigt.. men er sikker på ungerne ville synes om det.. og man kan sige, du har jo brugt pengene på den...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.