Fik en positiv test sidste mandag, og fik det bekræftet ved lægen om tirsdagen. Er lige nu 4+6 og fra jeg fik 4+0 at vide i mandags til nu, der synes jeg, tiden er gået så uliiiiideligt langsomt! I morgen er den "kun" 5+0 og jeg synes, jeg har gået med denne her søde hemmelighed i en menneskealder. Min søster og svoger ved det, men ellers venter vi til efter lægebesøget i start feb. til andre i familien får det at vide og de nærmeste venner.
Men er jeg den eneste, der er utålmodig? Jeg vil til scanninger, jeg vil være tyk på den fede måde, jeg vil græde til merci reklamer, jeg vil kræve jordbær i aprilmåned. JEG VIL FORTÆLLE DET TIL ALLE! 

Så fik jeg da lige dét af hjertet. Og nu til noget helt andet. Har læst at kvalmen ogte starter godt ved 6-7 uger henne, men i morges, da jeg åbnede køleskabet og skulle have min alleryndlings A38 med müsli, så var der nogle røde pølser og kartofler og andet, jeg ikke nåede at se, men lugtede, som ikke var pakket ind. Aldrig har jeg så hurtigt mistet lysten til mad. Så pakkede min kæreste mig ind i dynen på sofaen, ryddede køleskabet for ikke vakuumpakket mad og bragte mig min A38.
Kvalmen stod på i ½ time, og så er det jeg tænker - hvorfor kan man ikke få en duftfrisker til køleskabet?
En der ikke dufter, men bare udsletter alt der bare kunne finde på at lugte!
/Mette - der burde vaske tøj men hellere vil sidde i sofaen! 
Anmeld