Tvillinger igen?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2011

Vial

kiwilouise skriver:

Jeg vil bare gerne have 1 til  synes at det var hårdt nok i forvejen med 2 så tanken om 2 mere er lidt uoverskuelig.

ja de er tveæggede men jeg er vist den første i begge familier nogensinde der har fået tvillinger så tror mere på at det var enn tilfældighed en at det var arveligt...

Ja, men man kan jo også være den første i familien til at poppe to æg ad gangen. Jeg tror kun på en til dig. Kan sagens forstå, at du bliver helt overrumplet ved tanken om to til.. pyhh.. (står lige midt i det med to på 5 måneder..)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

kiwilouise

Chatarina skriver:

jeg fik tvillinger første gang og anden graviditet virkede meget som den første. dog fik jeg kun en anden gang Man bliver hurtigere stor og man mærker liv meget tidligt syntes jeg

det var da dejligt at høre  så faldt nerverne lidt...

Anmeld

16. januar 2011

kiwilouise

KaMa skriver:

Ja, men man kan jo også være den første i familien til at poppe to æg ad gangen. Jeg tror kun på en til dig. Kan sagens forstå, at du bliver helt overrumplet ved tanken om to til.. pyhh.. (står lige midt i det med to på 5 måneder..)

Du må have held og lykke med dine 2 små og håber du har en fantastisk mand der kan hjælpe lidt til  for der squ hårdt med 2 små bebser på en gang.

skal vi ikke bare krydse fingre for at der kun er 1

Anmeld

16. januar 2011

Vial

kiwilouise skriver:

Du må have held og lykke med dine 2 små og håber du har en fantastisk mand der kan hjælpe lidt til  for der squ hårdt med 2 små bebser på en gang.

skal vi ikke bare krydse fingre for at der kun er 1

Vi krydser...

Og i øvrigt, jeg er alene med mine tvillinger

Anmeld

16. januar 2011

kiwilouise

KaMa skriver:

Vi krydser...

Og i øvrigt, jeg er alene med mine tvillinger

Så er du en af de få jeg virkelig tager hatten af for. at stå alene med et barn er hårdt men med 2 børn... det kræver så meget mere. var selv alene med mine og jeg nød selvfølgelig at blive mor men det er nok også noget af det hårdeste jeg har gennemgået i mit liv.

du skal da vist have en krammer

Anmeld

16. januar 2011

Vial

kiwilouise skriver:

Så er du en af de få jeg virkelig tager hatten af for. at stå alene med et barn er hårdt men med 2 børn... det kræver så meget mere. var selv alene med mine og jeg nød selvfølgelig at blive mor men det er nok også noget af det hårdeste jeg har gennemgået i mit liv.

du skal da vist have en krammer

Det er benhårdt og til tider meget klaustrofobisk. Selvfølgelig også dejligt.. meen pyhhh, dagen er booket op (og så fatter folk ikke, at man ikke kan være en selskabspapegøje..arrrgh!)

Anmeld

16. januar 2011

kiwilouise

KaMa skriver:

Det er benhårdt og til tider meget klaustrofobisk. Selvfølgelig også dejligt.. meen pyhhh, dagen er booket op (og så fatter folk ikke, at man ikke kan være en selskabspapegøje..arrrgh!)

jeg håber da at de er forstående overfor at du ikke lige altid har mulighed for at være der

Anmeld

16. januar 2011

perlestump

hej

det kan da godt være at du venter dig tvillinger igen søde

min mor har fået 2 hold tvillinger i røven af hinanden godt nok med mange år imellem

jeg er selv fras den første hold hvor hun så ikke viste der var tvillinger før hun var 8 mdr henne hvor de ved en scanning først fandt frem til mig under ribbenen, vi blev født til termin og var veje kun 1605 g så var lille

12 år efter kom der tvillinger til verden igen  der viste det det godt der var 2 derinde

hvornår skal du til scanning??

knus

Anmeld

16. januar 2011

Kay

ihhh hvor bliver det spændene... glæder mig til en update... men krydser selvfølgelig for at du får det du ønsker dig

Anmeld

19. januar 2011

kiwilouise

perlestump skriver:

hej

det kan da godt være at du venter dig tvillinger igen søde

min mor har fået 2 hold tvillinger i røven af hinanden godt nok med mange år imellem

jeg er selv fras den første hold hvor hun så ikke viste der var tvillinger før hun var 8 mdr henne hvor de ved en scanning først fandt frem til mig under ribbenen, vi blev født til termin og var veje kun 1605 g så var lille

12 år efter kom der tvillinger til verden igen  der viste det det godt der var 2 derinde

hvornår skal du til scanning??

knus

puhaaa det var mange tvillinger

jeg skal til scanning d 27 januar så krydser fingre for at der kun er 1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.