Er begyndt at skrive igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

623 visninger
10 svar
0 synes godt om
16. januar 2011

Vingummien

Og har skrevet det her:
Og har tænkt på at få det hængt op inde på Emils værelse. Men er lidt i tvivl om det første stykke skal med i det hvis det skal op og hænge (de første 4 linier)

Der er ikke noget bedre en et lille barn der tonser rundt på sine små ben. Så fuld af liv og så fuld af glæde, ingen bekymringer i livet. Den største bekymring er måske om man må få pålægschokolade på sit morgenbrød eller om det bliver et sundt stykke pålæg i stedet for.

Et lille barn der trods sine mors problemer og tristhed, stadig smiler og syntes mor er dejlig. Der stolt peger på sin mor når barnet møder andre mennesker og siger med det største stolthed i stemmen "min mor"

Et lille barn der kravler op på sin mors skød når mor er trist og kigger mor i øjnene og gir en krammer og begynder at grine med sit sit dejlige barnegrin, så mor ikke kan lade være at grine med.

Et barn der lyser hele vuggestuen op som en sol når mor træder ind af døren og råber glad som aldrig før "MOR" og fiser ned af sin stol, hen og tager sin mor i hånden og siger "kom mor, nu skal vi hjem"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

Dot D

Hvor er det godt skrevet Susanne

Anmeld

16. januar 2011

nattergalen

Tulipan skriver:

Og har skrevet det her:
Og har tænkt på at få det hængt op inde på Emils værelse. Men er lidt i tvivl om det første stykke skal med i det hvis det skal op og hænge (de første 4 linier)

Der er ikke noget bedre en et lille barn der tonser rundt på sine små ben. Så fuld af liv og så fuld af glæde, ingen bekymringer i livet. Den største bekymring er måske om man må få pålægschokolade på sit morgenbrød eller om det bliver et sundt stykke pålæg i stedet for.

Et lille barn der trods sine mors problemer og tristhed, stadig smiler og syntes mor er dejlig. Der stolt peger på sin mor når barnet møder andre mennesker og siger med det største stolthed i stemmen "min mor"

Et lille barn der kravler op på sin mors skød når mor er trist og kigger mor i øjnene og gir en krammer og begynder at grine med sit sit dejlige barnegrin, så mor ikke kan lade være at grine med.

Et barn der lyser hele vuggestuen op som en sol når mor træder ind af døren og råber glad som aldrig før "MOR" og fiser ned af sin stol, hen og tager sin mor i hånden og siger "kom mor, nu skal vi hjem"

Hejsa.. 

Jeg vil umiddelbart ikke tag det første afsnit med.. Men jeg synes også det virker lidt trist.. Sådan lidt som om du enten har været ked af det mens du har skrevet el tænkt på noget bestemt der har været trist, og så fundet glæden i din søn.. 

Personligt vil jeg mene det er for trist at hænge op i min søns værelse (hvis jeg havde en søn vel om mærke).. 

Anmeld

16. januar 2011

Vingummien

nattergalen skriver:

Hejsa.. 

Jeg vil umiddelbart ikke tag det første afsnit med.. Men jeg synes også det virker lidt trist.. Sådan lidt som om du enten har været ked af det mens du har skrevet el tænkt på noget bestemt der har været trist, og så fundet glæden i din søn.. 

Personligt vil jeg mene det er for trist at hænge op i min søns værelse (hvis jeg havde en søn vel om mærke).. 

Kan man evt hænge det i ens gang så?

Er bare at det er det første jeg faktisk har skrevet siden jeg fik min dreng (2&frac12 år. Så vil gerne have det op.

Men du har ret

Anmeld

16. januar 2011

Vingummien

Dot D skriver:

Hvor er det godt skrevet Susanne

Tak

Anmeld

16. januar 2011

Mira0911

Fuck det er godt skrevet... 

Anmeld

16. januar 2011

Pia.

Det er rigtig godt skrevet - men de første 4 linjer syntes jeg ikke passer ind i... - Det er godt på sin egen måde...

Anmeld

16. januar 2011

nattergalen

Tulipan skriver:

Kan man evt hænge det i ens gang så?

Er bare at det er det første jeg faktisk har skrevet siden jeg fik min dreng (2&frac12 år. Så vil gerne have det op.

Men du har ret

Glad for jeg havde ret, var lidt usikker på om jeg skulle skrive min mening til dig, da det jo også kunne virke som om jeg blandet mig, el analyseret din tekst.. hvilket jo ikke var hvad du spurgte om hjælp til..

Men jo det burde man kunne, altså hænge det i gangen.. 

Jeg vil mene enten i gangen, hvis du er ok med at andre læser og evt spørger ind til det.. 
Og ellers tænker jeg dit eget soveværelse..  Der vil det hver gang du lukker dine øjne og som det første du ser om morgenen altid minde dig om hvor stor en glæde din søn bringer dig..  

Anmeld

16. januar 2011

Vingummien

nattergalen skriver:

Og ellers tænker jeg dit eget soveværelse..  Der vil det hver gang du lukker dine øjne og som det første du ser om morgenen altid minde dig om hvor stor en glæde din søn bringer dig..  

Ja det kunne være en god ide

Anmeld

16. januar 2011

lion

Tulipan skriver:

Og har skrevet det her:

Hvor er det bare super flot skrevet Susanne.

Hvis du hænger det op ville jeg tage og hænge 2 op hvis det er

1 med de første 4 linjer og 1 med de sidste afsnit.

Men jeg ville ikke hænge det på Emils værelse, det er for trist til den krudtugle af en søn du har.

Men stuen, gange, køkkenet eller dit soveværelse er helt ok. Den omkring pålæg kunne jo hænge i køkkenet.

Hvis du gerne ville skrive noget og hænge det op hos Emil, så når du skriver tænk på det gode og sjove Emil gør, f. eks når han kalder Thomas skat.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.