Lykke (serien)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

905 visninger
11 svar
0 synes godt om
16. januar 2011

Stumpen

Hvad synes du om den??

-Anja..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

lotte32

Nu har jeg kun set 1. afsnit, men det er fordi jeg bare ikke syntes det var sjovt eller spændende nok til at jeg gider bruge min søndag aften på det..  

men nu er jeg også meget mere til serier som ´borgen´ ´forbrydelsen´ ´rejseholdet´ oa..

Lotte

Anmeld

16. januar 2011

Aves.

Jeg har set lidt af den, fordi der er en med jeg kender, så skulle da lige se hvor godt hun gjorde det...men den fanger mig slet ikke, så skal ikke se mere af det..

Anmeld

16. januar 2011

slettet_7530

jeg havde optaget de første afsnit som jeg så igår, nu får den en chance men noget af en flad fornemmesle når man lige har set Mille Lehfeldt i Lærkevej

Anmeld

16. januar 2011

Stumpen

Jeg har også selv set de første afsnit og sidder nemlig med sådan en flad fornemmelse.. Synes ikke den er sjov eller noget... Så skulle bare høre om jeg var ene om dette eller ej..

Anmeld

16. januar 2011

Vial

Jeg ser den!

Den er underholdende synes jeg. Udelukkende båret af Lars Brygmann, som er så sjov. Rasmus Botoft er også skøn. At se "Krumme" med OCD er lidt specielt!

Milles skuespil kunne klart være bedre - samt hendes veninde og kokkens. At Mille også kan tale med sit spejlbillede er TOTAL turn off!

Anmeld

16. januar 2011

slettet_7530

KaMa skriver:

Jeg ser den!

Den er underholdende synes jeg. Udelukkende båret af Lars Brygmann, som er så sjov. Rasmus Botoft er også skøn. At se "Krumme" med OCD er lidt specielt!

Milles skuespil kunne klart være bedre - samt hendes veninde og kokkens. At Mille også kan tale med sit spejlbillede er TOTAL turn off!

Ja egentligt synd at de to veninders forældres navne gør at man har en vis forventning.

Anmeld

16. januar 2011

Stumpen

Albertesmor skriver:

Ja egentligt synd at de to veninders forældres navne gør at man har en vis forventning.

Hvem er forældrene??

Anmeld

16. januar 2011

Vial

Albertesmor skriver:

Jeg tænker mere, at fordi mor er god, så er det bestemt ikke ens betydende med at datter her..

Anmeld

16. januar 2011

slettet_7530

Stumpen skriver:

Hvem er forældrene??

Kirsten Lehfeldt og Kirsten Norholt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.