KÆMPE brystknude - what to do?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.145 visninger
12 svar
0 synes godt om
16. januar 2011

MamaLook

Halvdelen af mit venstre bryst (den øverste halvdel) er blevet én stor brystknude (tror jeg, det hedder).  Den er ikke øm, bare heeeelt vildt spændt og kæmpe stor.

Jeg tog et varmt brusebad tidligere, hvor jeg masserede brystet over det hele i uendeligheder og sidder også og laver cirkelbevægelser på det nu.

Lilleprinsen har tømt det højre efter lang tids kamp med det venstre, fordi han ikke kunne få ordentlig fat - så det højre er der intet problem med.. Næste gang, han er sulten, er jeg bange for, at han kun vil tage det højre igen, og det går jo ikke

Er der nogen, der har et godt råd eller flere? Jeg er helt nybegynder og er bange for at få brystbetændelse ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

SussieThyssen

Mirakel skriver:

Halvdelen af mit venstre bryst (den øverste halvdel) er blevet én stor brystknude (tror jeg, det hedder).  Den er ikke øm, bare heeeelt vildt spændt og kæmpe stor.

Jeg tog et varmt brusebad tidligere, hvor jeg masserede brystet over det hele i uendeligheder og sidder også og laver cirkelbevægelser på det nu.

Lilleprinsen har tømt det højre efter lang tids kamp med det venstre, fordi han ikke kunne få ordentlig fat - så det er der intet problem med..

Er der nogen, der har et godt råd eller flere? Jeg er helt nybegynder og er bange for at få brystbetændelse ...

Avs..ja..det er væmmeligt..har selv prøvet det.
Prøv at se om du ikke kan få malket det ud..malk og masser..bliv ved med at prøve.

Kærligst
Sussie

Anmeld

16. januar 2011

jannebjerre

Masser blidt under varmt vand på knuden - selvom det gør ondt og bliv ved indtil den er væk! Jeg har haft brystbetændelse og ønsker det ikk for min næreste fjende

Knus og god bedring

Anmeld

16. januar 2011

MamaLook

SussieThyssen skriver: