Hvordan var det i starten.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jamen det lyder jo som om i har styr på det tror bare i skal tage det som det kommer håber det lykkes for jer

Jamen det er jo lige det der "tage det som det kommer" jeg ikke kan hitte rede i. Betyder det at jeg ikke skal gøre noget. Eller at jeg skal gøre som jeg føler - eller tænke taktisk?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2011

anna-jonas

Anonym skriver:

Tak for dit svar, som jeg nok havde forventet komme Men det er sgu svært. Vil jo gerne se noget fremgang NU..... Ej du har nok ret, jeg må væbne mig med tålmodighed. Men hva så, mon jeg har skubbet ham væk med min sms - han har ikke svaret, og gør det nok heller ikke. Han er som sagt ikke så meget til sms.

Hvis han vil ha' dig, så må han jo komme og tage dig, ikke??? Sæt dig til rette og vent, vent, vent. Lev dit liv som du plejer.....................lav aftaler, dyrk sport gå på job eller uddannelse............

Anmeld

15. januar 2011

Anonym trådstarter

anna-jonas skriver:

Hvis han vil ha' dig, så må han jo komme og tage dig, ikke??? Sæt dig til rette og vent, vent, vent. Lev dit liv som du plejer.....................lav aftaler, dyrk sport gå på job eller uddannelse............

Tror du har ret. Det er bare så SVÆRT!! Vil jo bare gerne være sammen med ham.... nu

Anmeld

15. januar 2011

Fenja09

Anonym skriver:

Hvem tog initiativ i starten af jers forhold - og hvordan?

Havde I meget kontakt, eller var det lidt katten efter musen?

Jeg har kendt denne fyr i et års tid og vi har i hele perioden flirtet. Var var for en uge siden sammen for første gang og har set hinanden en gang siden da, og er blevet godt og grundig lun på ham. Men nu ved jeg bare ikke, hvordan jeg skal fortsætte. Skal jeg lade ham føre, eller skal jeg vise ham den interesse jeg har - og i så fald hvordan?

Havde jeg ikke taget initiativet da jeg mødte min kæreste, så havde vi nok ikke været sammen idag, da han er meget stille og rolig, og ikke bare sætter sig ned og fortæller hvordan han har det - jeg er fuldstændig modsat, jeg siger det som jeg har det - måske ikke de første dage eller de første 2 uger, men at skulle vente på at han gør det, hvis jeg selv har lyst, det ser jeg intet galt i

Så synes da du skal fortælle ham det i små bidder, så han selvfølgelig ikke føler sig fastlåst allerede eller tænker at nu skal i både have børn og giftes, men at du godt kan lide ham og håber i skal ses igen

Anmeld

15. januar 2011

Carina1977

Hmm mænd er altså forskellige lige såvel som kvinder er forskellige. Min kæreste var typen der gerne ville jages, han havde ikke lyst til at jage hehe. Så det handler vel i bund og grund om at lure personen af.....altså at læse personen lidt, og så tror jeg man finder ud af hvordan man skal greje den.

Anmeld

16. januar 2011

B&J

Anonym skriver:

Jamen det er jo lige det der "tage det som det kommer" jeg ikke kan hitte rede i. Betyder det at jeg ikke skal gøre noget. Eller at jeg skal gøre som jeg føler - eller tænke taktisk?

ja gør som dit hjerte føler tror ikke det kan gå galt det lyder som om der er en stor gnist mellem jer

Anmeld

16. januar 2011

PernilleB

Anonym skriver:

Jeg har kendt denne fyr i et års tid og vi har i hele perioden flirtet. Var var for en uge siden sammen for første gang og har set hinanden en gang siden da, og er blevet godt og grundig lun på ham. Men nu ved jeg bare ikke, hvordan jeg skal fortsætte. Skal jeg lade ham føre, eller skal jeg vise ham den interesse jeg har - og i så fald hvordan?

Det var min mor der tog initeritivet...!!! Jeg havde en dum kæreste og han havde en dum kæreste. vi mødes gennem en fælles veninde, og blev forelsket mens vi stod i Aldi da vi så hinanden første gang. Så skulle vores fælles ven på ferie og han skulle passe lejligheden da han nu endelig skred fra hende psykopaten og det var st. hans. og så siger min mor, invitere du ham ikk med?? han er jo sød... Nu er du kommet at med ham fjolset Thomas, då nu skal du ud og prøve noget nyt, skal du ikk?? Jo, han er da sød nok mor...

Ja, og hvis ikk han giver være kærester så kan du jo bare få noget pik a ham... (DET SAGDE MIN MOR, med et glimt i øjet)

Så jeg inviterede ham med... 4 dage senere var vi kærester... 12 dage senere friende han, 1 mdr boede vi hos mine de gamle, og fandt en lejlighed og 1 mdr senere var jeg lykkeligt gravid...

Anmeld

18. januar 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

ja gør som dit hjerte føler tror ikke det kan gå galt det lyder som om der er en stor gnist mellem jer

Jeg prøver virkelig, at følge mit hjerte, men vil jo heller ikke skræmme ham

Anmeld

18. januar 2011

Ka+Ma=Be

Anonym skriver:

Synes egentlig det er meget pudsigt at læse sådan en historie Jeg har mange veninder der er lige som dig, der venter lidt og ikke helt ved hvad de skal gøre. Det er pudsigt fordi jeg aldrig har oplevet et forhold på den måde selv.

For mig har det nærmest altid været "kærlighed ved første blik" og så bare derud af Min nuværende kæreste og jeg mødtes i byen, aftalte at mødes weekenden efter og har været kærester lige siden

Så jeg synes da helt klart at du skal gøre noget ved det  Sig til ham hvad du vil og tag den derfra

Anmeld

18. januar 2011

B&J

Anonym skriver:

Jeg prøver virkelig, at følge mit hjerte, men vil jo heller ikke skræmme ham

nej det kan jeg godt forstå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.