Anonym skriver:
Hvem tog initiativ i starten af jers forhold - og hvordan?
Havde I meget kontakt, eller var det lidt katten efter musen?
Jeg har kendt denne fyr i et års tid og vi har i hele perioden flirtet. Var var for en uge siden sammen for første gang og har set hinanden en gang siden da, og er blevet godt og grundig lun på ham. Men nu ved jeg bare ikke, hvordan jeg skal fortsætte. Skal jeg lade ham føre, eller skal jeg vise ham den interesse jeg har - og i så fald hvordan?

Det var min mor der tog initeritivet...!!! Jeg havde en dum kæreste og han havde en dum kæreste. vi mødes gennem en fælles veninde, og blev forelsket mens vi stod i Aldi da vi så hinanden første gang. Så skulle vores fælles ven på ferie og han skulle passe lejligheden da han nu endelig skred fra hende psykopaten og det var st. hans. og så siger min mor, invitere du ham ikk med?? han er jo sød... Nu er du kommet at med ham fjolset Thomas, då nu skal du ud og prøve noget nyt, skal du ikk?? Jo, han er da sød nok mor...
Ja, og hvis ikk han giver være kærester så kan du jo bare få noget pik a ham...
(DET SAGDE MIN MOR, med et glimt i øjet
)
Så jeg inviterede ham med... 4 dage senere var vi kærester... 12 dage senere friende han, 1 mdr boede vi hos mine de gamle, og fandt en lejlighed og 1 mdr senere var jeg lykkeligt gravid...
Anmeld