Er sriktosset!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

638 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. september 2008

Anonym trådstarter

I dag da jeg skulle tømme postkassen lå der en pose med hundelort i i postkassen!!! Fy for helved altså også. Hvem fanden gider gøre sådan noget?
Vi har mistanke til nogle af min kærestes elever. (han er lærer i 7-9 kl)
Vi har oplevet at der er blevet banket på ruderne om natten/sent aften, der er blevet spyttet på vores ruder, der er blevet lagt fyldte kakao ind under hver dæk på vores bil osv osv, og nu gider jeg sku ikke mere!! Hvorfor fanden skal de gøre det? Vi er næsten 100 procent sikker på det er nogle af hans elever. Hvem er ellers så dumme i hovederne at gøre sådan noget.

Men det der ligesom gjorde at nu gider jeg ikke mere, det er den pose med hundelort!!!!!!!

Hvad fanden stiller man op?
Vi har 2 børn også og de skal da ikke udsættes for de ting.

UHHH jeg er tosset.

Min kæreste har talt med skolelederen, men de kan ikke rigtig gøre noget andet end at holde ører og øjne åbne, for en dag er der ved en af eleverne der "taler over sig"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2008

MorCamilla

Nøj altså sådan noget gør man bare ikke det var dog helt utroligt... >( Jeg kan godt forstå at du er tosset, det ville jeg godt nok også være..

Man kunne ikke samle alle de klasser han er lære for på skolen og fortælle at nu gider man ikke mere og politiet er sat på sagen så de skyldige skal nok blive fanget en dag, med mindre de selv fortæller hvem de er.. Eller sådan noget - lidt som for at skræmme dem, så kan det jo være at de selv siger hvem det er, eller at det holder op...

Bare en lille tanke her fra..

Knus fra Camilla.

Anmeld

16. september 2008

Rahmberg.dk

Det skyldtes ikke at i har hund og en nabo har set sig godt irrerteret over at jeres hund har efterladt noget udenfor hans hus ??
Eller at han måske mener det er jeres hund ??

Det er da altod noget den er i en pose.

Hilsen Berit

Anmeld

16. september 2008

Loggidut

man køber et kamera, som man sætter op...vi har et, men har aldrig rigtigt brugt det til andet end at drille ungerne med...

vi har sådan et ledningsfrit et, hvor vi kan sidde og kigge med på vores tv, vi kunne evt også optage det, men så langt er vi ikke kommet endnu...

så kan i få vished om hvem det er...og så skulle det være en smal sag at få det stoppet...det der er sgu noget svineri!

Anmeld

16. september 2008

Mathilde

Jeg er enig med Loggidut. Køb et kamera så i kan finde ud af hvem de skyldige er og når i har det på video, kan de jo ikke rigtig løbe fra det...
Men nøj, jeg kan godt forstå at du er tosset!

Håber I får fat i bøllerne og får det stoppet.

(H)Mathilde

Anmeld

16. september 2008

Pia.

ja overvågning eller skiftes til at holde vagt så I kan tage de snotunger i det... Grrrr....

Som der allerede er spurgt om - Har I selv hund... jeg har nemlig før hørt om folk der har samlet hundelort op efter andres hunde og placeret det foran hoveddøren eller i postkassen for at give udtryk for hvor ulækkert det er man ikke samler op efter hundene... !!!

Knus Pia...

Anmeld

16. september 2008

Anonym trådstarter

Vi har ingen dyr overhovedet så det kan ikke være det. :)

Anmeld

16. september 2008

Pia.

Anonym skriver:

Vi har ingen dyr overhovedet så det kan ikke være det. :)

Så forstår jeg godt du bliver TOSSET.... >( Sikke noget forbanet svineri...

Håber I får fanget dem der har gjort og får smurt hundelort ud i hoved på dem *GG* - :))

Anmeld

16. september 2008

1977

Profilbillede for 1977
Jeg er helt med på hvad du mener. Vi havde engang en underbo som kastede sten på vores vinduer, hvor den ene gik i stykker. Vi lod det sive ud at vi havde fået videoovervågning, og ville politianmelde vedkomne når det skete igen. Det gjorde det sjovt nok ikke ;)

Anmeld

16. september 2008

Rasmine

Sikke noget lort.
Men se på den lyse side: Det var da godt de ikke stak ild til lorten!

Jeg ville også selv sætte et kamera op, OG skilte med, at HER blev der filmet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.