Bondegårds dåbskage :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2011

Betteisen

Hold da ferie den er flot lavet... !!!!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

Lou87

Anasmor skriver:

Min kollegas smukke smukke søn skal døbes imorgen, og jeg fik denne gang HELT frie hænder... weeee.. Har længe ønsket mig at lave noget bongårds-agtigt så her var muligheden

Lyse bunde med skovbærmousse og hvid chokomousse med jordbærknas...

Og JA... kagen sveder... ARGH... hader dette regn- OG tågede vejr der gør det komplet umuligt både at lave bolcher OG holde en kage helt fin og tør... den var knapt kommet ud af køleskabet før at luftfugtigheden kastede sig over min fine kage som Dementorer over Harry Potter...

Men trøster mig med at efter 20 min i køleskabet er den fin og tør igen...

Nå.. ikke mere fnidder fnadder klagesang... her er kagen

ER .... MUNDLAM !!!!
KÆFT den er flot, det er helt vildt..
Har ingen forstand på hvordan det bliver lavet og alt det der.. Men forhel.... det er bare SÅ flot!

Anmeld

16. januar 2011

slettet_7530

Du er superdygtig, den hamrende flot og sikke nogle fantastiske levende karakertræk du kan give de dyr

Anmeld

16. januar 2011

pussekat

Anasmor skriver:

Min kollegas smukke smukke søn skal døbes imorgen, og jeg fik denne gang HELT frie hænder... weeee.. Har længe ønsket mig at lave noget bongårds-agtigt så her var muligheden

Og JA... kagen sveder... ARGH... hader dette regn- OG tågede vejr der gør det komplet umuligt både at lave bolcher OG holde en kage helt fin og tør... den var knapt kommet ud af køleskabet før at luftfugtigheden kastede sig over min fine kage som Dementorer over Harry Potter...

hejsa

super flot og min mund løb i vand nu  elsker kage men så da en flot kage kom jeg ikke til at lave hihi

Anmeld

16. januar 2011

signe.

wow, vist godt du fik frie hænder, den er bare sej! sætter du bare den anden lille kage ovenpå den anden, eller har du det der kagepap halløj imellem de 2 kager?

Anmeld

16. januar 2011

maggie3

Ja, jeg kan jo ikke skrive noget jeg ikke har skrevet før...

Den er bare vildt flot! You are my cake-hero!

Sally - som er så ked af hun ikke er i Middelfart lige nu.

Anmeld

16. januar 2011

Sofia

IMPONERENDE!!

Anmeld

16. januar 2011

LISBETH:-)

Hvor er du bare dygtig!!!!! Flot flot kage

Anmeld

16. januar 2011

PernilleB

Anasmor skriver:

EJ HVOR ER JEG BARE MISUNDELIG... OG SULTEN...!!! hehe, endnu en gang...!! vil så gerne lærer det..!!

Anmeld

16. januar 2011

Anasmor

maggie3 skriver:

Ja, jeg kan jo ikke skrive noget jeg ikke har skrevet før...

Den er bare vildt flot! You are my cake-hero!

Sally - som er så ked af hun ikke er i Middelfart lige nu.

Er også bare SÅ ked af at du ikke kom.. har jo fine ting til dig ..

Har sat en ny dato ind på FB... Der kommer du UDEN sygdom, og med dit altid gode humør

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.