Lorte regn... Nu alene..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

966 visninger
16 svar
0 synes godt om
15. januar 2011

twinboys

Ja så blev manden kl. 21 kaldt på arbejde... Han tager da så lige en tur fra Haderslev til Grenå med fuld udrykning for at pumpe vand...

Og imorgen skal vi til barnedåb... uden mand og farmand...For han når da ikke hjem inden...

Så ja nu sidder jeg her og burde gå i seng for at være frisk til imorgen...

Sove alene øv bøv, men ja er jo vant til det, sådan er det at være gift med en brandmand... Og elsker jo min dejlige brandmand

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2011

Dot D

Øv øv øv, det var da godt nok trælst, havde jeg det bedre var jeg taget med Håber han når lige lidt af festen i morgen

Anmeld

15. januar 2011

Mira0911

twinboys skriver:

Ja så blev manden kl. 21 kaldt på arbejde... Han tager da så lige en tur fra Haderslev til Grenå med fuld udrykning for at pumpe vand...

Og imorgen skal vi til barnedåb... uden mand og farmand...For han når da ikke hjem inden...

Sove alene øv bøv, men ja er jo vant til det, sådan er det at være gift med en brandmand... Og elsker jo min dejlige brandmand

Majbritt

Øv altså... Har selv kommet sammen med en brandmand.. Så ved hvordan det er... 

Her regner og blæser det enormt meget... Vores genbo prikkede til Allan og sagde at vi havde en tagsten til at sidde løs.... 

Så han ringede straks til Udlejeren for at høre hvad vi skal gøre.. Vi har intet hørt fra ham endnu... Vi kan jo ikke ligge og kravle rundt på taget... 

Stenen kan ramme en bil eller hvad som helst, hvornår som helst.. 

Anmeld

15. januar 2011

Pige2009

twinboys skriver:

Majbritt

Søs... Jeg beordrer dig i seng - NU!

Anmeld

15. januar 2011

twinboys

Dot D skriver:

Øv øv øv, det var da godt nok trælst, havde jeg det bedre var jeg taget med Håber han når lige lidt af festen i morgen

Du må gerne tage med... så kan du også smage kagen og se den i virkeligheden

Anmeld

15. januar 2011

twinboys

MoarJ skriver:

Øv altså... Har selv kommet sammen med en brandmand.. Så ved hvordan det er... 

Her regner og blæser det enormt meget... Vores genbo prikkede til Allan og sagde at vi havde en tagsten til at sidde løs.... 

Så han ringede straks til Udlejeren for at høre hvad vi skal gøre.. Vi har intet hørt fra ham endnu... Vi kan jo ikke ligge og kravle rundt på taget... 

Stenen kan ramme en bil eller hvad som helst, hvornår som helst.. 

Ååååhhh lorte vejr...

Anmeld

15. januar 2011

twinboys

Baagøe skriver:

Søs... Jeg beordrer dig i seng - NU!

Jaaaaaaaaaaaaaa smutter nu.... nat nat

Anmeld

16. januar 2011

Mira0911

twinboys skriver:

Ååååhhh lorte vejr...

Ja det var virkelig et lorte vejr... 

Anmeld

16. januar 2011

Fru'Rugaard

Forstår dig fuldt ud!!
Min kæreste arbejder om natten, han starter søndag kl. 4-5 til 6-7:00 næste morgen, og han sover jo om dagen, og han står op kl 15:00 og kører på arbejde der kl 4-5 stykker, så kan i selv se hvor lidt tid vi har med ham - og jeg er bare så bange for at være alene hjemme - så det er bare et helved HVER uge, når han er på arbejde.

Anmeld

16. januar 2011

Vingummien

Ej øv, det var da også noget af en tur han skulle ud på.

Her i får en god dag i dag, og får jeres brandmand at se igen senere på dagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.