Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
sidder og tænker lidt over hvor mange scanninger man kommer til på hospitalet da min veninde siger hun ikke forstår jeg ikke skal til flere , har været til ( NF i uge 11 og MD uge 18) men er det så det ? håber nogen a jer kan hjælpe
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
kiwii skriver: sidder og tænker lidt over hvor mange scanninger man kommer til på hospitalet da min veninde siger hun ikke forstår jeg ikke skal til flere , har været til ( NF i uge 11 og MD uge 18) men er det så det ? håber nogen a jer kan hjælpe
Ja, det er så det i offentligt regi Ellers må du betale dig fra flere...
sarahb skriver: Det er det, alt andet skal du betale dig til ved private klinikker..
Det er det, alt andet skal du betale dig til ved private klinikker..
mente jeg nemlig også . tak for svaret .
Med mindre der er noget ekstraordinært. Jeg var fx til to hjertescanninger også ...
det er kun de to du beskriver. jeg var været til mindst 10 scanninger for at holde øje med babys vægt ( hun tog MEGET på), samt at jeg pletblødte under næsten hele graviditeten, så de skulle holde øje med at hun ikke fejlede noget.
Det er 2 scanninger man kommer til... Hvis man har noget andet der gør at flere scanninger er nødvendigt, kommer man det...
Jeg kommer til mere end to scanninger, da jeg tager medicin...
jeg fik at vide jeg skulle til NF, MD og vægtscanning.. altså 3, har dog været til en del flere pga. blødninger osv.
Rart at vide, at det stadig er sådan, at man tager hånd om den bette og den mor.Jeg tænker på alle de scanninger jeg har rendt til med mine.Min ældste som fødte d. 29. dec har også været til nogle ekstra vægtscanninger mod slutningen.KærligstSussie
Når du er så ung kan du nok godt bede om flere Det kunne jeg . Jeg blev scannet et par gange ekstra bare fordi jeg ville ..
Men ved selvf. ikke om man kan i din kommune ..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128