Føler mit hjerte er blevet revet i 1000 stykker.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.492 visninger
24 svar
0 synes godt om
15. januar 2011

grinbidderen

Hej jeg skriver med dyb sår i hjerte at jeg blev ringet op af min elskede mor onsdag d.12 kl.23.45 og hun sagde at hendes dårlige ben blødte meget og at hun havde ringet efter sin sygeplejske som var på vej men hun regnet med at hun ville blive indlagt da hun blødte meget. da jeg ik hørte mere så ringet jeg selv da kl var 00.05 og det var sygeplejsken der tog min mors tlf hvor de sagde at det var en blodåre i det dårlige ben der var sprunget, og han hun havde midstet en del blod, men at der holdte en ambulance nede foran der ville køre hende på sygehuset.

Jeg faldt i søvn efter noget tid og kl.02.22 ringer min tlf og det er lægen der tog imod min mor på hospitalet og han ville fortælle at min mor var lige bludselig blevet bevidst løs i ambulansen på vej til hosp. og så fik hun hjertestop og lå nu i respekrartore på intersiv afdeling, hun blev kun holdt i live af maskinerne. lægen og jeg aftalte jeg ville ringe næste morgen. men han ringede hvis der ville ske mere. jeg kunne ik få fat på mine 2 søskende men efter 45-50 min fik jeg endelig fat i min storesøster som nu osse havde fået det afvide af lægen, vi skulle så blive ved med at få fat på vores storebror det gjorde min søster og vi aftalte at mødes på sygehuset kl.07.00 ca. da jeg bor i korsør og ik har bil så var jeg tvunget til at min kæreste kørte mig så vi afleveret valdemar kl.06 i vuggestuen og kørte ind til min mor, kæresten kørte hjem igen og på job. jeg og mine søskende kom ind til vores mor og så hende 5 min også skulle de ordne nogen ting ved hende vi gik i 1 1/2 time og kom tilbage igen , vi var der hele dagen sammen og læger/sygeplejsker sagde at det ik så godt ud med vores mor, vi fik læst på deres maskeine at mor havde været død i 25 min før de fik gang i hjertet og kom i respekreartor så hun ville evt være hjerneskadet hvis hun levet op. min bror og jeg tog hjem til ham kl.18 jeg havede mega ondt og hovedepine vi blev ringet op af min søster kl.04.15 d.14 at nu skulle vi komme ind på hospitalet da de ikke kunne gøre mere nu. vi var der 15 min efter.

vi fik afvide af min søster at min mor var begyndt at bløde ud af næsen og at hjerte ikke kunne mere så¨de ville slukke for maskinen. vi så min mor 5 min gik ud 5 min og så kom vi ind i igen hvor de skruet op for medicinen og 5 min efter DØDE min elskede mor jeg er helt knus jeg føler ikke jeg kan leve trække vejret føler jeg har midste mit liv, min mor var der ALTID for mig når jeg havede brug for det..

Jeg elsker og savner dig mor du vil blive minde i alle mine år.

Tak fordi i ville læse min triste tråd om at have midste det vigtigste menneske i mit liv-- udover mine børn..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2011

mariamiss6

Åh nej det var da også en hård omgang. Og meget pludseligt synes jeg...

Det lyder i hvert fald som en voldsom oplevelse.

Selvfølgelig vil du lide savn, og en mor er svær at undvære, men du skal nok klare dig igennem. Der går "bare" lidt tid, så lærer du at acceptere det. 

Giv dig selv tid til at sørge, og tag ikke munden for fuld.

Snak med alle der gider høre på det, og så skal du nok langsomt komme godt ud på den anden side, med livet i behold

Stort kram til dig.

Anmeld

15. januar 2011

grinbidderen

mariamiss6 skriver:

Åh nej det var da også en hård omgang. Og meget pludseligt synes jeg...

Det lyder i hvert fald som en voldsom oplevelse.

Selvfølgelig vil du lide savn, og en mor er svær at undvære, men du skal nok klare dig igennem. Der går "bare" lidt tid, så lærer du at acceptere det. 

Giv dig selv tid til at sørge, og tag ikke munden for fuld.

Snak med alle der gider høre på det, og så skal du nok langsomt komme godt ud på den anden side, med livet i behold

Stort kram til dig.

Mange tak.

Ja jeg skal bare lige have det hele overstået med bisættelse osv også der efter kan jeg begyndt at tænke på noget andet og håbe det blir beder lidt efter lidt, og selvføllig vil det altid være hårdt men kommer til at blive beder og beder.. det skal bare lige gå rigtig op for mig at hun virkelig er død, har været tæt på at ringe til hende flere gange for at fortælle hvordan jeg har det osv men så kommer tanken tilbage nåre ja hun er jo desværre i himlen nu. men nu ahr hun ingen smerter og har det godt der hvor hun er.

hun havde jo midstede 3-4 liter blod der hjemme det var derfor hun fik hjertestop i ambulancen.. og været død 25 min så hun havde jo nok været hjerneskadet hvis hun havede overlevet.

Anmeld

15. januar 2011

Rosa

Ville ikke bare gå videre uden at kondolere og sende dig mine varmeste tanker  Det er frygteligt at miste nogen man er så tæt med! Jeg håber I kan støtte hinanden i familien gennem denne svære tid.

Kh

Rosa

Anmeld

15. januar 2011

anna-jonas

Det gør mig så ondt for dig, at du nu står i denne situation. Det bliver en hård tid at komme igennem, og jeg håber virkelig at du får støtte derhjemme, og at i sammen med den øvrige familie, kan sørge, græde og mindes.

Mange knus fra Mette

Anmeld

16. januar 2011

otlitrom

Det gør mig ondt at læse! Jeg har ikke nogle ord der kan hjælpe, men vil bare sige at jeg har læst dine ord...

Jeg håber I kan være stærke sammen, og kommer godt igennem den kommende hårde tid!

Varme knus og tanker!

Anmeld

16. januar 2011

Magsen

Ville bare lige kondolere og give dig et stort det må være sindsyg hårdt

Anmeld

16. januar 2011

Vingummien

grinbidderen skriver:

Hej jeg skriver med dyb sår i hjerte at jeg blev ringet op af min elskede mor onsdag d.12 kl.23.45 og hun sagde at hendes dårlige ben blødte meget og at hun havde ringet efter sin sygeplejske som var på vej men hun regnet med at hun ville blive indlagt da hun blødte meget. da jeg ik hørte mere så ringet jeg selv da kl var 00.05 og det var sygeplejsken der tog min mors tlf hvor de sagde at det var en blodåre i det dårlige ben der var sprunget, og han hun havde midstet en del blod, men at der holdte en ambulance nede foran der ville køre hende på sygehuset.

Jeg faldt i søvn efter noget tid og kl.02.22 ringer min tlf og det er lægen der tog imod min mor på hospitalet og han ville fortælle at min mor var lige bludselig blevet bevidst løs i ambulansen på vej til hosp. og så fik hun hjertestop og lå nu i respekrartore på intersiv afdeling, hun blev kun holdt i live af maskinerne. lægen og jeg aftalte jeg ville ringe næste morgen. men han ringede hvis der ville ske mere. jeg kunne ik få fat på mine 2 søskende men efter 45-50 min fik jeg endelig fat i min storesøster som nu osse havde fået det afvide af lægen, vi skulle så blive ved med at få fat på vores storebror det gjorde min søster og vi aftalte at mødes på sygehuset kl.07.00 ca. da jeg bor i korsør og ik har bil så var jeg tvunget til at min kæreste kørte mig så vi afleveret valdemar kl.06 i vuggestuen og kørte ind til min mor, kæresten kørte hjem igen og på job. jeg og mine søskende kom ind til vores mor og så hende 5 min også skulle de ordne nogen ting ved hende vi gik i 1 1/2 time og kom tilbage igen , vi var der hele dagen sammen og læger/sygeplejsker sagde at det ik så godt ud med vores mor, vi fik læst på deres maskeine at mor havde været død i 25 min før de fik gang i hjertet og kom i respekreartor så hun ville evt være hjerneskadet hvis hun levet op. min bror og jeg tog hjem til ham kl.18 jeg havede mega ondt og hovedepine vi blev ringet op af min søster kl.04.15 d.14 at nu skulle vi komme ind på hospitalet da de ikke kunne gøre mere nu. vi var der 15 min efter.

vi fik afvide af min søster at min mor var begyndt at bløde ud af næsen og at hjerte ikke kunne mere så¨de ville slukke for maskinen. vi så min mor 5 min gik ud 5 min og så kom vi ind i igen hvor de skruet op for medicinen og 5 min efter DØDE min elskede mor jeg er helt knus jeg føler ikke jeg kan leve trække vejret føler jeg har midste mit liv, min mor var der ALTID for mig når jeg havede brug for det..

Tak fordi i ville læse min triste tråd om at have midste det vigtigste menneske i mit liv-- udover mine børn..

ÅRh nej

Anmeld

16. januar 2011

Bondepigen

Åh nej kære! Det er jeg så frygtelig ked af at høre. Jeg sidder og græder sammen med dig! Du må have det så forfærdeligt. Jeg håber du klarer dig. Vær ekstra sammen med dine søskende i denne sorgens tid og trøst hinanden!
Kram fra Tina

Anmeld

16. januar 2011

sarahb

grinbidderen skriver:

Puuuha..
Ka slet ikke vide hvilken sorg du har i hjertet kun forestille mig det. Og nej hvor må det være ubeskriveligt hårdt, jeg ville selv gå helt i baglås hvis det skete for mig.
Jeg håber i alle får en hel masse støtte og kram fra jeres familie og nærmeste og den næste tid. Jeg kondolere og sender dig mine varmeste tanker, Jeg er virkelig ked af det på dine vegne.

kram Sarah

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.