Knibeøvelser - ja eller nej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

388 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. januar 2011

Sitrani

Hej piger... Laver I knibeøvelser?

Jeg laver dem ikke, men ville egentlig gerne.. glemmer det bare... haha.. det ville jo være godt, at være "trænet" dernede, både under fødsel og efter....

Hvad siger I til det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2011

mortilnoahogmelina

STN skriver:

Jeg laver dem ikke, men ville egentlig gerne.. glemmer det bare... haha.. det ville jo være godt, at være "trænet" dernede, både under fødsel og efter....

Hvad siger I til det?

Jeg må indrømme at jeg har gjort , både før og efter fødsel . 

Og jeg har været virkelig glad for det . 

Det har i hvertfald gjort jeg ikk har haft problemer med at holde på vandet , men tisset når jeg sad på toilettet '

Anmeld

15. januar 2011

Pige2009

STN skriver:

Hvad siger I til det?

Jeg lavede dem ikke og havde alligevel en super nem fødsel Det er også vigtigere at lave dem efter fødslen

Anmeld

15. januar 2011

mor-til-vanessa

STN skriver:

Hvad siger I til det?

øhmmm nej

tror aldrig jeg har lavet dem, hverken før eller efter jeg har født. jeg synes ikke jeg kan mærke forskel med hensyn til sex, men det kan jo være jeg får problemer når jeg bliver gammel....

har faktisk overvejet at købe sådan nogle kugler man sætter op, og så kniber man automatisk

Anmeld

15. januar 2011

morethanperfect

Jeg lavede dem ikke før , men laver den nu ... Men har ikke problemer med at holde på vandet eller noget .. Men min læge sagde til mig jeg skulle HUSKE og lave dem

Anmeld

15. januar 2011

SussieThyssen

STN skriver:

Hvad siger I til det?

Det er utroligt vigtigt at du laver dem hver dag flere gange om dagen.
Ellers risikerer du, at du som 45-50 årig ikke kan holde på urinen og skal ind og have hejst både blære og livmoder op, fordi det hele er sunket ned.
Og det er ikke nogen lille operation.
Og så er det da ikke spor rart at man ikke kan holde på vandet, men går og tisser i bukserne, når man griner, nyser eller hoster.
Derudover, så forbygger det også bækkenløsning, og man får et bedre sexliv.
Så bare knib

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.